וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פארמה הדהימה את יובנטוס עם 0:1 בקרב הקצוות

הפתעה גדולה באניו טארדיני: האלופה הופיעה בהרכב חסר מול המארחת שהייתה בסכנת קיום, ודווקא נועלת הטבלה ניצחה הודות לשער של הילד בן ה-18 חוסה מאורי (60). אינטר ניצחה בוורונה 0:3

שחקני פארמה חוגגים. GettyImages
מי היה מאמין? שחקני פארמה חוגגים/GettyImages

המחזור ה-30 בסרייה A האיטלקית יצא לדרך הערב (שבת) עם סנסציה גדולה, כשנועלת הטבלה פארמה הדהימה את האלופה והמוליכה יובנטוס עם ניצחון 0:1 בקרב הקצוות. גנואה ניצחה 0:2 את קליארי. אינטר ניצחה בוורונה 0:3.

פרננדו יורנטה שחקן יובנטוס מאוכזב. AP
לזה הוא לא ציפה. פרננדו יורנטה/AP

פארמה - יובנטוס 0:1

מי היה מאמין? 57 נקודות הפרידו בין מוליכת הסרייה A לנועלת הטבלה, אבל דווקא הקבוצה שרק לפני שבועיים הייתה בסכנת קיום היא זו שלקחה את שלוש הנקודות וסיפקה את הפתעת העונה באיטליה. יובנטוס אמנם הופיעה ללא רבים מכוכביה, כחלק מההיערכות לרבע גמר ליגת האלופות מול מונאקו, אבל עם ג'ורג'ו קייליני, ארתורו וידאו, קלאודיו מרקיזיו ופרננדו יורנטה, אף אחד לא חשב שהיא לא תנצח באניו טארדיני. אף אחד, פרט לרוברטו דונאדוני ושחקניו, שלא אומרים נואש למרות הירידה הוודאית שלהם. אנטוניו מיראנטה מנע במחצית הראשונה מווידאל וקינגסלי קומאן לכבוש, ובדקה ה-60 האצטדיון המקומי היה בטירוף. איסחק בלפודיל מסר לאחור לעבר חוסה מאורי, והילד הארגנטינאי-איטלקי בן ה-18 בעט בשמאל מ-16 מטרים לרשת של מרקו סטורארי וחגג את השני שלו העונה. פארמה החזיקה מעמד עד לסיום, חיברה שני ניצחונות לראשונה זה שנה וחגגה ניצחון ראשון על יובנטוס מאז מאי 2011. לא כך רצתה האלופה להגיע למשחק מול מונאקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
קשר יובנטוס קלאודיו מרקיזיו (ימין) שחקן פארמה חוסה מאורי (שמאל). AP
הגיבור הבלתי צפוי של פארמה. חוזה מאורי לפני קלאודיו מרקיזיו/AP

ורונה - אינטר 3:0

הנראזורי חזרו למסלול הניצחונות אחרי חמישה משחקים ושלוש נקודות מ-15 אפשריות. רודריגו פלאסיו בישל למאורו איקרדי שקבע 0:1 בדקה ה-11, והשניים התחלפו בדקה ה-48, אז איקרדי בישל לפלאסיו את ה-0:2 של הנראזורי. לוקה טוני החמיץ פנדל בדקה ה-76, ובדקה ה-90 קבע שער עצמי של ואנג'ליס מוראס את תוצאת הסיום, 0:3 לאינטר, שניצחה סוף סוף אחרי חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון. אגב, סמיר הנדנוביץ' שבלם את הבעיטה של החלוץ הוותיק, עצר שישה משבעת הפנדלים האחרונים שנבעטו לכיוונו בליגה האיטלקית. ורונה לא ניצחה את אינטר מאז פברואר 1992, יותר מ-23 שנים.

שחקן אינטר, מאורו איקרדי, חוגג עם החברים. AP
שחקני אינטר חוגגים/AP

משחקים נוספים:

גנואה - קליארי 0:2
לגנואה: אמבאיי ניאנג (52), יאגו פאלקה (58)

* מגן גנואה, המרוקאי זכריה ברגדיש, נעצר בחשד שתקף באלימות את אשתו. המשטרה עצרה אותו בעת מעשה והאישה נלקחה לבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully