וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ספאחיץ' בספק למשחק של בוסניה נגד ישראל ב-12 ביוני

הבלם הוותיק נפצע בקרסול במשחק הגביע של לברקוזן מול באיירן מינכן וצפוי להיעדר כשישה שבועות: "לא בטוח שאהיה כשיר לישראל". בינתיים, הוא הספיק להיות מעורב בעימות אלים עם מאבטחים

אמיר ספאחיץ' בלם באייר לברקוזן. GettyImages
מזגו החם עלה לו ביוקר הפעם. אמיר ספאחיץ'/GettyImages

אמיר ספאחיץ', בלמה של נבחרת בוסניה, עשוי להחמיץ את המשחק מול ישראל שייערך ב-12 ביוני בסראייבו. הבלם הוותיק, שפרש מנבחרתו לאחר המונדיאל, חזר למשחק בחיפה בנובמבר, פרש שוב בגלל סיבות אישיות ואז חזר, נפצע בקרסול במשחק רבע גמר הגביע הגרמני של לברקוזן מול באיירן מינכן. בגרמניה מדברים על היעדרות של כשישה שבועות, אך כלל לא בטוח שיספיק להתאושש עד למשחק הגורלי במוקדמות יורו 2016.

ספאחיץ', שהציג יכולת מצוינת העונה בבונדסליגה וכבר לא יוכל לסייע ללברקוזן במאבק על הכרטיסים לליגת האלופות, אמר היום: "הפציעה באה בזמן הכי גרוע מבחינתי, בדיוק כשאנחנו נלחמים על המקום השלישי בליגה ולפני המשחק ביוני מול ישראל. גמרתי את העונה ואני צפוי להיעדר כשישה שבועות, אז לא בטוח שאהיה כשיר לשחק מול ישראל. זה מתסכל כי זו כנראה העונה הטובה בקריירה שלי".

הפציעה, אגב, לא תמנע מספאחיץ' להיחקר על ידי המשטרה בעקבות עימות אלים שלו עם המאבטחים לאחר המשחק נגד באיירן. נגד השחקן הוגשה תלונה, לאחר שחבט באחד מאנשי האבטחה בביי ארינה. ואולי בכלל המהומה הזו היא שגרמה לפציעה?

התקרית האלימה בה היה מעורב ספאחיץ' (בטרנינג אדום)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully