וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השלושער, רביעייה: זלאטן איברהימוביץ' הורחק מארבעה משחקים

כוכב פריס סן ז'רמן, שהבקיע שלישייה לרשת סנט אטיין בחצי גמר הגביע, נענש בעקבות התבטאויותיו נגד צרפת ("מדינה מחורבנת") והשופטים בבורדו. ישחק בגמר גביע הליגה בשבת, אך ייעדר לאחר מכן בליגה

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פאריס סן ז'רמן. רויטרס
עונש כבד, אך צפוי. זלאטן/רויטרס

אמש (רביעי) עלה זלאטן איברהימוביץ' למקום השני בטבלת המבקיעים של פריס סן ז'רמן בכל הזמנים, כשהבקיע שלושער, חצה את רף 100 השערים והוביל את אלופת צרפת לגמר הגביע בזכות 1:4 משכנע על סנט אטיין. הערב הוא לא הופיע לדיון בעניינו בוועדת המשמעת של מנהלת הליגה, שהחליטה להרחיקו מארבעה משחקים בפועל, בגין התבטאויותיו נגד צרפת והשופטים בסיום משחק ההפסד בבורדו (3:2).

כזכור, זלאטן תועד על ידי מצלמות הטלוויזיה בדרכו לחדרי ההלבשה, כשהוא אומר על השופט ליונל ז'פארדו: "תתעורר, תתעורר, אנחנו לא חובבנים, מ****ן בתחת. 15 שנה לא ראיתי שיפוט גרוע כמו במדינה המחורבנת הזו. המדינה הזו לא ראויה לפריס סן ז'רמן". דבריו של הכוכב השבדי עוררו סערה גדולה בצרפת, אליה הצטרפו בחדווה פוליטיקאים רבים שתקפו את זלאטן ואף קראו לו לעזוב את צרפת.

זלאטן נשאר, ענה להם מאז על המגרש עם שלושער בליגה נגד לוריין ועוד אחד כאמור בחצי גמר הגביע, אך הלילה הגיע העונש. הקפטן טיאגו סילבה סבר ש"משחק אחד בחוץ זה עונש לגיטימי", אבל בוועדת המשמעת חשבו אחרת ולכן מלך שעריה של פריס סן ז'רמן יחמיץ את ארבעת משחקי הליגה הבאים (מץ, ניס, ליל ונאנט), בנוסף לריצוי הרחקה אחרת בליגת האלופות, במשחק הראשון מול ברצלונה ברבע הגמר בשבוע הבא. לעומת זאת, בשבת הוא יעמוד לרשות לורן בלאן בגמר גביע הליגה נגד באסטיה.

יו"ר הוועדה סבסטיאן דנו אמר: "העונש מראה שהוועדה לא השתכנעה לחלוטין מההסברים של זלאטן". השחקן, כאמור, כלל לא הגיע לדיון ועל כך אמר דנו: "כשכדורגלן מתייצב להסביר את עמדתו, זה לא יכול להזיק. אבל לא זקפנו את ההיעדרות לחובתו".

* דימיטרי פאייה, הקיצוני הנמרץ של מארסיי, הורחק משני משחקים לאחר שקילל את השופט ב-0:0 של קבוצתו נגד ליון. חברו אנדרה איוו, שספג כרטיס אדום לאחר שריקת הסיום בהפסד 3:2 לפריס סן ז'רמן, הורחק ממשחק אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully