וואלה
וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוקדמות יורו 2016: רוסיה קיבלה ניצחון טכני מול מונטנגרו

ועדת המשמעת של אופ"א החליטה להעניק ניצחון 0:3 לנבחרת של פאביו קאפלו עקב ההתפרעויות בפודגוריצה. המונטנגרים ספגו גם משחק ללא קהל וקנס של 50 אלף יורו, קנס של 25 אלף יורו לרוסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקינפייב והחזיז שהושלך לעברו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מעט פחות משבועיים אחרי השערוריה במשחק מוקדמות יורו 2016 בין מונטנגרו לרוסיה, היום (רביעי) התקבלה בוועדת המשמעת של אופ"א החלטה לגביו. ועדת המשמעת החליטה להכריז על המשחק כניצחון טכני של 0:3 לזכות הרוסים, בעוד מונטנגרו תצטרך לארח את שני משחקי הבית הקרובים שלה ללא קהל כשהשני מביניהם הוא על תנאי. כמו כן, מונטנגרו תצטרך לשלם קנס של 50 אלף יורו. על ההתאחדות הרוסית הושת קנס של 25 אלף יורו.

שחקני נבחרת רוסיה ואלו של מונטנגרו על כר הדשא. AP
הברדק במשחק שנערך בפודגוריצה/AP

כזכור, 20 שניות משריקת הפתיחה למשחק, אבוקה שהושלכה למגרש פגעה בראשו של שוער הנבחרת הרוסית, איגור אקינפייב. מיד לאחר הפגיעה, אקינפייב צנח אל הקרקע, פונה מהמגרש לבית החולים והמשחק הופסק. באופן מדהים, אחרי קצת יותר מחצי שעת הפסקה, השופט הגרמני דניז אייטקין החליט להחזיר את שתי הנבחרות למגרש.

השוער המחליף של רוסיה, יורי לודיגין, נכנס במקומו של אקינפייב והמשחק חודש מהדקה השנייה שלו. למרות זאת, האווירה החמה נמשכה ובדקה ה-66, אחרי שנשרק פנדל מוזר לזכות רוסיה ורומן שירוקוב החטיא, התפתחה מהומה בין השחקנים על המגרש וחפץ נוסף נזרק מכיוון היציע ופגע באחד השחקנים הרוסים. הפעם, השופט הגרמני הוריד את השחקנים מכר הדשא באופן סופי והמשחק פוצץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully