וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הביסה 72:92 את גלבוע/גליל, שיא קריירה לצ'וברביץ'

הקבוצה של רמי הדר פתחה מבערים ברבע השני וניצלה משחק שיא של אלכס צ'וברביץ' שקבע שיא קריירה עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים. כמעט טריפל דאבל לאופייבו, האדומים עם עוד תבוסה

one

מכבי חיפה חזרה לעצמה. אחרי התבבוסה בנס ציונה, הירוקים שוב נראו טוב ודילגו הערב (רביעי) בקלילות מעל נועלת הטבלה גלבוע/גליל, במשחק דחוי שנעל את המחזור ה-26 בליגת העל. הקבוצה של רמי הדר נצמדה למקום השביעי בטבלה, ולמרות פתיחה מנומנמת, התעשתה במהירות וברחה לניצחון קל, שבמשך שלושת הרבעים האחרונים כלל לא הוטל בספק.

מנגד, גלבוע גליל גם כן חזרה לגודל טבעי, אחרי שהשיגה שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים תחת המאמן החדש אריאל בית הלחמי. כעת לצפוניים יש מאזן זהה למכבי אשדוד, ונראה שהן תיאבקנה עד הסיום על הישרדות בליגה הבכירה. אלכס צ'וברביץ' ניצל את הגארבג' טיים הממושך כדי לקבוע שיא קריירה נאה עם 16 נקודות ו-8 ריבאונדים. אייק אופייבו היה רחוק רק ריבאונד אחד מטריפל דאבל מרשים.

נמרוד טישמן שחקן הפועל גלבוע/גליל. מגד גוזני
המומנטום נקטע. טישמן/מגד גוזני

מהלך המשחק

אלכס יאנג ורפי מנקו פתחו את המשחק בסערה והעלו את גלבוע גליל ליתרון 5:11, כשגם סטנלי בורל מצטרף. אלא שאז אלכס צ'וברביץ' נכנס והביא את השינוי, הסנטר קלע שש נקודות מהירות, הצית ריצה 0:10 וסייע למכבי חיפה לעלות ל-18:24 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה המשך ישיר של סיום הרבע הראשון. החבורה של אריאל בית הלחמי קפאה, אלכס צ'וברביץ' המשיך לבלוט בשני צדי המגרש, ודגן יבזורי התחיל לחמם את הידית, בדרך ליתרון 25:41 בהפסקה.

הרבע השלישי היה זהה. מורן רוט נכנס לעניינים והעלה את מכבי חיפה ליתרון 22 נקודות, כשגם שתי שלשות של עודד ברנדווין לא הורידו את ההפרש. הירוקים הובילו 46:66 בתום הרבע השלישי, כשאלכס צ'וברביץ' מגיע לשיא קריירה עם 16 נקודות. הרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד, כשאייק אופייבו מנצל אותו כדי להתקרב לטריפל דאבל, אך לא מצליח להגיע אליו. בסיום 72:92 למכבי חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי חיפה אייק אופייבו. ברני ארדוב
כמעט טריפל דאבל. אופייבו/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי חיפה: וויל גרייבס (3 מ-11 מהשדה, 11 ריבאונדים) 19, אלכס צ'וברביץ' (6 מ-8 מהשדה, 8 ריבאונדים) ואייק אופייבו (9 ריבאונדים, 10 אסיסטים) 16 כל אחד, דגן יבזורי 13, מורן רוט 11 ורנה רוז'ו 11 כל אחד, חנן קולמן 6. תומר בר אבן, טמיר אריאלי, יפתח זיו ולירז אריאלי שותפו ולא קלעו.

קלעו לגלבוע/גליל: אלכס יאנג 21, עודד ברנדווין 17, דמון ברוקס 9, רפי מנקו וסטנלי בורל 6 כל אחד, נמרוד טישמן ומרכוס לואיס 5 כל אחד, חואקין שוכמן 3. פלין קליימן שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully