וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הגישה תלונה לאיגוד בעקבות אירועי הדרבי

8.4.2015 / 14:46

לטענת המועדון, אוהדיו סבלו מצפיפות ביציעים לאחר שקיבלו 725 כרטיסים ליציע שמספר הכיסאות בו הוא 600, וכן מכבי תל אביב השתמשה במערכת הכריזה בניגוד לתקנון כדי להפריע לשחקנים

one

הפועל תל אביב הגישה אמש (שלישי) תלונה לאיגוד הכדורסל על אירועי הדרבי נגד מכבי תל אביב ביום ראשון האחרון. בתלונה מתייחסת הפועל תל אביב למספר נושאים, העיקרי שבהם הוא צפיפות הקהל ביציע העליון ביד אליהו שיועד לאוהדי הקבוצה, ואליו קיבלה הקבוצה 725 כרטיסים, בעוד מספר הכיסאות הפנויים בו, הינו כ-600 כיסאות. "נושא זה גורם לכך שאין כיסא לכל אדם אשר רכש כרטיס, היציע הופך ליציע עמידה צפוף ובעל סכנה לחיי אדם", נאמר בהודעת המועדון.

בהפועל תל אביב טוענים גם כי מכבי תל אביב השתמשה במערכת ההגברה - קלידים, שריקות בוז וירטואליות ועוד - כדי להפריע לשחקני הפועל תל אביב בזמן זריקות עונשין ובזמן התקפות. "זאת למרות שאסור בהחלט לפי התקנון לייצר רעש כלשהו באמצעות מערכת הכריזה לאחר שהקבוצה התוקפת עברה את קו החצי", נאמר בהודעת הפועל תל אביב.

כמו כן, התלוננה הפועל תל אביב על כך שאוהד של מכבי תל אביב ביצע לכאורה על תנועות המדמות תלייה וחנק במהלך המשחק לכיוון ספסלה של הפועל תל אביב. "תנועות אשר בגינן כבר העניש בית הדין במקרים דומים בעבר ולכן סביר שיבחר לעשות זאת גם במקרה זה", נאמר בהודעת המועדון.

אנשי אבטחה מול אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב טוענת לצפיפות ביציע אוהדיה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully