וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב הגדול בין פלויד מייוות'ר למני פאקיאו ישודר בספורט 1

בשורה נפלאה לחובבי ענף האגרוף בישראל: הקרב ההיסטורי שייערך ב-2 במאי בלאס וגאס ישודר בצ'רלטון ללא כל תשלום נוסף. מחיר השידור בארה"ב: 90 דולר לצפייה רגילה ו-100 דולרים לצפייה באיכות HD

המתאגרף האמריקאי פלויד מייוות'ר. AP
מתרגשים? פלויד מייות'ר/AP

חובבי האגרוף ברחבי העולם סופרים את הדקות עד לקרב הגדול שייערך ב-2 במאי בלאס וגאס בין שניים מהמתאגרפים הגדולים בדורנו, פלויד מייוות'ר ומני פאקיאו. גם חובבי הענף בישראל לא יכולים לחכות לקרב הטיטאנים בין השניים ב-MGM גרנד. אמנם נותר עוד זמן רב עד לקרב, אך היום (שני) אותם אוהדים של הענף קיבלו בשורה נהדרת - המפגש בין השניים ישודר בערוץ ספורט 1 ללא כל תשלום נוסף. לינוי בר גפן ורם גלבוע צפויים לשדר את הקרב בישראל.

לשם השוואה, מי שירצה לראות את הקרב בארצות הברית ייאלץ להיפרד מלא פחות מ-90 דולרים, וזה עוד לשידור רגיל. בשביל לראות את הקרב באיכות HD הם ייאלצו לשלם 100 דולרים, כל זאת בשביל לצפות בקרב על המקרן. זו תהיה פעם הראשונה מאז 2002 ששתי רשתות הענק האמריקאיות, HBO ושואוטיים, יתאחדו להפיק ולשדר את הקרב, לראשונה מאז הקרב בין לנוקס לואיס למייק טייסון.

רשת סקיי ספורט, שרכשה את הקרב בעלות מוערכת של כ- 12 מיליון ליש"ט ,תשדר את הקרב בבריטניה ותגבה 24 ליש"ט מכל לקוח (כ-135 שקלים). בגרמניה הקרב ישודר בסקיי בעלות מוערכת של כ-130 שקל. כל ערוצי הטלוויזיה הפיליפינים ישדרו את הקרב במקביל

אגב, שני מתאגרפי עבר גדולים כבר הימרו מי יהיה המנצח שלהם בקרב. בתו של מוחמד עלי אמרה שאביה סבור שמני פאקיאו הוא זה שינצח בהתמודדות, וגם מייק טייסון מהמר שהפיליפיני יצא כשידו על העליונה. "מהרגע הראשון אני חושב שפאקיאו עומד לנצח את זה", התנבא איירון מייק. "הבחור הזה נמצא כל הזמן בתנועה, הוא מגיע מכל זווית אפשרית, כולו אנרגיה. הוא כל הזמן שולח אגרופים, לא עוצר לעולם. פלויד נשאר מאחור ובוחר את המכות שלו. הוא מדויק יותר, אבל הוא לא מתקרב בכלל למאה האגרופים שמני שולח בכל סיבוב".

מייק טייסון. AP
מאמין בפאקיאו. טייסון/AP

השיר הרשמי של פאקיאו לקראת הקרב: "אני נלחם למען הפיליפינוס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully