וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל מתחזקת: אלישיה קלארק תשחק במוקדמות אליפות אירופה

חיזוק משמעותי לנבחרת: הפורוורדית של מכבי אשדוד, שקולעת 15.9 נקודות וקוטפת 8.3 ריבאונדים בממוצע למשחק, תשחק בנבחרת של עדן ענבר. טל נתן: "הראתה נכונות אמיתית לשחק בנבחרת"

אלישה קלארק שחקנית מ.ס. אשדוד מול ליעד סואץ קרני שחקנית בנות הרצליה. לירון מולדובן, ליגת ווינר נשים, מערכת וואלה! NEWS
הישראלית המובילה. אלישיה קלארק/מערכת וואלה! NEWS, לירון מולדובן, ליגת ווינר נשים

בשורה נהדרת לנבחרת הנשים של ישראל בכדורסל: פורוורדית ממכב אשדוד, אלישיה קלארק, תשחק עם הנבחרת במוקדמות אליפות אירופה שיתקיימו במהלך העונה הבאה. לפני כשבועיים התקיימה באיגוד הכדורסל פגישה בין קלארק לבין ראש האגף המקצועי נשים באיגוד, טל נתן ועם עדן ענבר, מי שאמור לאמן את נבחרת ישראל גם בקמפיין הקרוב, והדברים סוכמו בין הצדדים. קלארק, שמחזיקה באזרחות ישראלית, התחייבה להגיע למשחקי הנבחרת גם אם לא תשחק בישראל.

"מדובר במהלך חשוב מאוד", אמר נתן, "קלארק שחקנית ברמה הגבוהה ביותר בכדורסל האירופי ואין ספק שתעזור לנבחרת שלנו בניסיון לחזור לאליפות אירופה. בפגישה שלנו איתה היא הראתה נכונות אמיתית לשחק בנבחרת ואנחנו מאוד שמחים על כך". קלארק שמשחקת העונה במדי מכבי אשדוד, מעמידה בליגה ממוצעים של 15.9 נקודות למשחק ו-8.3 ריבאונדים ובשתי הקטגוריות האלו מובילה את כל הישראליות בליגה. ביורוקאפ, שם הגיעה עם אשדוד עד חצי הגמר, קלארק קלעה בממוצע 13.6 נקודות והורידה 5.8 ריבאונדים. הפורוורדית צפויה לשחק בקיץ הקרוב במדי סיאטל סטורם, כפי שהיא עושה מדי קיץ מאז 2012.

השנה משחקי מוקדמות אליפות אירופה לנשים יתקיימו במהלך העונה. הנבחרת תוגרל יחד עם עוד שתי נבחרות לבית אחד. שני משחקים, אחד בית ואחד חוץ, יתקיימו במהלך נובמבר ועוד שניים בפברואר 2016.

מאמן נבחרת ישראל בכדורסל נשים עדן ענבר. מגד גוזני
חיזוק משמעותי לנבחרת ישראל. עדן ענבר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully