וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ברצלונה לשעבר, סרג'י, יאמן את תומר חמד באלמריה

המגן לשעבר, ששיחק 9 שנים אצל הקטאלנים, יחליף את מרטינס שפוטר אחרי 14 משחקים בלבד, זאת לאחר שאוסקר גרסיה סירב להצעה. אימן את רקראטיבו מהליגה השנייה בשתי העונות האחרונות

יש מאמן חדש לחלוץ תומר חמד באלמריה - מגן העבר של ברצלונה, סרג'י, ששיחק במשך תשע שנים בקבוצה מבירת קטלוניה. סרג'י בן ה-43 אימן בשתי העונות האחרונות את רקראטיבו הואלבה בליגה השנייה בספרד, שהייתה לקבוצתו הראשונה בקריירת האימון שלו. אגב, משחק הבכורה של המאמן הטרי של אלמריה תיערך ביום רביעי הקרוב, נגד לא אחרת מאשר האקסית המיתולוגית, ברצלונה.

סרג'י יחליף בתפקיד המאמן את חואן איגנסיו מרטינס, ששילם את המחיר בעקבות רצף הכישלונות האחרונים של הקבוצה. שבעה משחקים ללא ניצחון ושלושה הפסדים בארבעה משחקים שסיבכו מאוד את אלמריה מתחת לקו האדום. אחרי 29 מחזורי ליגה, אלמריה ממוקמת במקום ה-18, נקודה בודדת מתחת ללה קורוניה שמעל הקו האדום והיא תילחם עד סוף העונה נגד הירידה.

אוסקר גרסיה, אקס מכבי תל אביב ששיתף פעולה עם סרג'י במשך שש עונות בברצלונה, קיבל שלשום הצעה מאלמריה אך דחה אותה. בכך נמנע שיתוף פעולה פרובינציאלי בין אוסקר, שהחל את העונה על הקווים של האלופה הישראלית, לבין תומר חמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully