וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ' התנצל בפני נער הכדורים על התקרית, נדאל ירד למקום ה-5

נולה רשם עוד ציון דרך עם השבוע ה-141 בפסגה ("הטניס הטוב בחיי") והתנצל על הצעקות למביא הכדורים. נדאל עם הדירוג הכי נמוך שלו מאז יוני 2013. נשים: סוארס נבארו בטופ-10

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ', אלוף טורניר מיאמי. רויטרס
מי יעצור אותו? דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' רשם אתמול (ראשון) עוד ציון דרך היסטורי בקריירה המרשימה שלו בעקבות הזכייה בטורניר מיאמי. עם הניצחון השביעי שלו ברציפות על אנדי מארי, הוא הבטיח זכייה חמישית בטורניר בדרום פלורידה והפך לראשון שמשלים את הרצף אינדיאן וולס-מיאמי שלוש פעמים. עם הניצחון דג'וקוביץ' רשם זכייה מספר 22 בטורניר מאסטרס 1000, אחד פחות מפדרר (23), עדיין רחוק מרפאל נדאל (27). 900 אלף הדולרים שהרוויח מהזכייה הם רק בונוס.

"אני מנסה ליהנות מהרגע ולנצל את השלב הזה בקריירה שלי שבו אני כנראה משחק את הטניס הטוב בחיי, ומרגיש טוב מבחינה פיזית ומבחינת ביטחון עצמי", אמר דג'וקוביץ', שהשתווה היום לרפאל נדאל במקום השישי ברשימת הטניסאים עם הכי הרבה שבועות במקום הראשון - 141. כש-4,000 נקודות מפרידות בינו לבין השני רוג'ר פדרר, הוא צפוי להמשיך לשמור על המקום הראשון לעוד תקופה ארוכה, וכנראה לסיים את השנה בפסגה העולמית - בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות.

אגב, דג'וקוביץ' ספג שריקות בוז במהלך משחק הגמר במיאמי, אחרי שהפסיד את המערכה השנייה, ירד בעצבים לכיסא שלו למנוחה, שלח צעקות תסכול לעבר הפמליה שלו ביציע, וחטף בזעם את המגבת מנער הכדורים. נדמה היה שהוא צועק על ה"בול-בוי", מביא הכדורים, דבר שלא התקבל היטב על ידי הקהל, ולא על ידי השופט. "הבהלת אותו, זה לא נראה טוב נובאק", אמר השופט לדג'וקוביץ', שהיום העלה סרטון התנצלות: "ראיתי את ההילוכים החוזרים, ולצערי נער הכדורים היה בדיוק באמצע, ואני מצטער ומתנצל. לא הייתה לי שום כוונה לגםוע בו, ואני מקווה שהוא סולח לי. אני באמת מצטער, וכהורה טרי, אכפת לי מאוד מילדים. אני רוצה להתנצל בפני ההורים שלו, לא הייתי רוצה שדבר כזה יקרה לבן שלי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רפאל נדאל. AP
עונת החימר באה בול בזמן. נדאל/AP

מי שממשיך לרדת בדירוג הוא רפאל נדאל, שירד היום שני שלבים למקום החמישי בעולם. קיי נישיקורי היפני חלף על פניו ועלה למקום הרביעי, כשאנדי מארי מטפס למקום השלישי. זה הדירוג הכי נמוך של נדאל מאז יוני 2013. הספרדי הודח בסיבוב השלישי במיאמי על ידי פרננדו ורדאסקו, ויקווה לחזור לעצמו בעונת החימר שמתחילה. "זה לא עניין של טניס", אמר נדאל בן ה-28 אחרי ההפסד, "זה עניין של להיות רגוע על המגרש ולשחק מספיק טוב". הטורניר הבא של נדאל יחל בשבוע הבא, ב-12 באפריל, במונטה קרלו, היכן שזכה שמונה פעמים בעבר.

העשירייה הראשונה מורכבת בסדר הבא: נובאק דג'וקוביץ', רוג'ר פדרר, אנדי מארי, קיי נישיקורי, רפאל נדאל, מילוש ראוניץ', דויד פרר, תומאש ברדיך, סטן ואוורינקה, מרין צ'יליץ'.

בגזרת הישראלים: דודי סלע לא רשם שינוי, ועדיין מדורג במקום ה-112 בעולם. אמיר ויינטרוב ירד 16 שלבים למקום ה-502.

הטניסאית הספרדייה קרלה סוארס נבארו. AP
בחברה טובה. סוארס נבארו/AP

נשים: קרלה סוארס נבארו הפכה לטניסאית הספרדייה השלישית בסך הכל שמגיעה לעשירייה הראשונה, אחרי ארנצ'ה סאנצ'ס וקונצ'יטה מרטינס. סוארס נבארו הפסידה בגמר טורניר מיאמי לסרינה וויליאמס, ששומרת על הפסגה בפער בטוח (יותר מ-2,000 נקודות מהשניה מריה שראפובה).

העשירייה הראשונה: סרינה וויליאמס, מריה שראפובה, סימונה האלפ, פטרה קביטובה, קרוליין ווזניאקי, אנה איבנוביץ', ג'יני בושאר, אקטרינה מקארובה, אגניישקה רדוואנסקה, קרלה סוארס נבארו.

בדזרת הישראליות: שחר פאר ירדה שני שלבים למקום ה-118 בעולם, יוליה גלושקו עלתה שלושה שלבים למקום ה-130.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully