וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון קאליפרי ייכנס להיכל התהילה של הכדורסל

מאמן מכללת קנטאקי, שקבוצתו נעצרה בחצי גמר הפיינל פור ואיבדה את העונה המושלמת שלה, זכה לכבוד גדול. קאליפרי הוביל שלוש מכללות שונות לפיינל פור לאורך השנים וזכה באליפות ב-2012

ג'ון קאליפרי מאמן מכללת קנטאקי. AP
זכה לכבוד גדול. קאליפרי/AP

העונה של ג'ון קאליפרי אומנם הסתיימה הלילה (בין שבת לראשון) באכזבה גדולה, כאשר קנטאקי איבדה את המאזן המושלם שלה והודחה בחצי גמר טורניר המכללות עם הפסד לוויסקונסין, אבל המאמן המצוין יוכל להתנחם, לפחות חלקית, בכבוד הגדול לו הוא עומד לזכות.

על פי הדיווחים, קאליפרי זכה במספיק קולות וייכנס להיכל התהילה של הכדורסל האמריקאי. ברשת ESPN נכתב כי קאליפרי עבר ממש במעט את רף 18 הקולות להם היה זקוק על מנת להיכנס להיכל היוקרתי. ההודעה הרשמית על בחירתו להיכל צפויה לצאת מחר, באינדיאנפוליס, רגע לפני גמר טורנרי המכללות בו ויסקונסין תפגוש את דיוק.

קאליפרי בן ה-56 לקח לאורך קריירת האימון שלו לא פחות משלוש קבוצות שונות לפיינל פור של טורניר המכללות. הוא עשה זאת עם יו-מאס (אוניברסיטת מסצ'וסטס) ב-1996, עם ממפיס ב-2008 ועם קנטאקי, ארבע פעמים בחמש השנים האחרונות, כולל זכייה בתואר ב-2012. הוא גם אימן במשך שלוש עונות אצל הנטס ב-NBA, כשהם עוד היו בניו ג'רזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully