וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו תקף את קורטואה: "הוא היה צריך לקרוא את המשחק"

השוער הבלגי של צ'לסי ספק מחצי מגרש, המאמן לא אהב את זה: "כשהוא עומד בקצה הרחבה, הוא צריך להבין את איכות היריב". באנגליה ביקרו: "רגע מביך לאחד השוערים הטובים בעולם". דייגו קוסטה מתח את שריר הירך, ייעדר שבועיים לפחות

one
טיבו קורטואה שוער צ'לסי. רויטרס
ספג הרבה ביקורת ממוריניו. קורטואה/רויטרס

אחרי ההצגה של ארסנל מול ליברפול, המחזור ה-31 באנגליה נמשך משחקיהן של יתר קבוצות הצמרת. צמד של אנדר הררה ושער נפלא של ויין רוני סידרו למנצ'סטר יונייטד 1:3 נוח על אסטון וילה. טיבו קורטואה ספג שער מ-60 מטר, אבל אדן הזאר כבש ובישל וצ'לסי שמרה על הפער בפסגה עם 1:2 על סטוק.

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי לאחר שנפצע. רויטרס
ייעדר שוב תקופה ארוכה. קוסטה/רויטרס

אז צ'לסי הצליחה לנצח, אבל איבדה שוב את דייגו קוסטה, שנכנס כמחליף במחצית אך נפצע שוב בשריר הירך האחורי ועשוי להיעדר תקופה ארוכה. ז'וזה מוריניו הגן על הצוות הרפואי שלו, שאישר לשחקן לשחק למרות שלא היה כשיר לחלוטין: "הצוות הרפואי שלי הוא פנטסטי. הוא החליט להסתכן מעט עם קוסטה, אבל הבדיקות שנערכו לו לפני יומיים הראו שהשריר בסדר. על משך ההיעדרות של קוסטה, אמר מוריניו: "הוא ייעדר כשבועיים לפחות, אבל אין בעיה. לואיק (רמי) ודידייה (דרוגה) ישחקו בשבוע הבא".

המאמן הפורטוגלי לא חסך בביקורת כלפי קורטואה שספג שער מיותר מחצי מגרש. "כשהשוער שלי עומד בקצה הרחבה, הוא צריך לקרוא את המשחק ולדעת מה האיכות של היריבה, אנחנו עובדים על זה הרבה. לצ'ארלי אדם יש רגל שמאל חזקה. הוא (קורטואה) היה צריך לצפות את הרגע שאיבדנו את הכדור, אבל זה היה גול גדול". מוריניו לא חסך בשבחים לצ'ארלי אדם על הגול: "זה היה גול פנטסטי. דייגו מראדונה וליאו מסי, כל השחקנים המבריקים האלו היו שמחים לכבוש גול כמו זה, אבל לא כולם עשו את זה בקריירה".

עוד באותו נושא

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:2 את סטוק סיטי, קורטואה ספג מ-60 מטר

לכתבה המלאה

ב"דיילי מייל" העניקו לקורטואה את הציון 5.5 אבל כמובן שלא שכחו לציין את השער המביך שספג: "רגע מביך לאחד השוערים הטובים בעולם". ב"מירור" נכתב: "תשכחו מהגול של דיוויד בקהאם נגד ווימבלדון ב-1999, הבעיטה הזאת הייתה הרבה לפני קו מחצית המגרש. אדם הבקיע נגד קבוצה טובה יותר ונגד שוער טוב יותר. סוכני ההימורים כבר העניקו לו יחס של 1 ל-3 שזה יהיה שער העונה". ב"גארדיאן" כינו את הגול המדהים "שער הפלא".

ויין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג, מאחוריו אנדר הררה. רויטרס
צמד הגיבורים של יונייטד. הררה ורוני/רויטרס

במנצ'סטר יונייטד הביעו שביעות רצון מהניצחון על אסטון וילה וההעפלה למקום השלישי. לואי ואן חאל, שסופג לא מעט ביקורת העונה בתקשורת האנגלית, אמר לאחר המשחק: "אני מאוד שמח שהבקענו שלושה שערים היום משום שזה לא היה קל מול קבוצה מאורגנת בהגנה. אבל כמנג'ר אתה תמיד רוצה יותר". המאמן החמיא לאנדר הררה שכבש צמד: "לאנדר יש טכניקת בעיטה מצוינת והוא צריך להיות יותר רגוע. אמרתי לו באימונים שהוא צריך לשלוט יותר טוב בכדור לפני הבעיטה וזה מה שהוא עשה על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully