וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססאר ארסו סובל מקרע במיניסקוס, יעבור ניתוח וגמר את העונה

2.4.2015 / 12:06

כפי שפורסם בוואלה ספורט, בית"ר ירושלים תיאלץ להסתדר בפלייאוף העליון ללא הבלם שלה, שייעדר 6-8 שבועות. ברקת הגיע להרמת הכוסית לחג: "אם טביב ירצה לעזוב, נמצא מחליף"

שחקן בית"ר ירושלים, ססאר ארסו. סוכנות ג'יני
יחסר מאוד לבית"ר. ארסו/סוכנות ג'יני

בית"ר ירושלים קיבלה היום (חמישי) את החדשות הרעות מהן חששה. ססאר ארסו, הבלם הספרדי המצוין של הקבוצה, סובל מקרע במיניסקוס וייאלץ לעבור ניתוח. ארסו עבר היום בדיקת MRI שגילתה את הקרע והוא יהיה מושבת בין שישה לשמונה שבועות. המשמעות היא שארסו גמר את העונה ולמעשה, יפספס את כל הפלייאוף העליון. משחק הרדיוס של בית"ר נגד מכבי פתח תקוה ייערך ביום ראשון, 12 באפריל, באצטדיון בנתניה (20:15, ספורט 1).

בית"ר ירושלים ערכה היום את הרמת הכוסית המסורתית לכבוד חג הפסח. ראש העיר ניר ברקת נשא דברים באירוע והתייחס לאלי טביב השוהה בארצות הברית, עתיד המועדון ואירוח משחקי הנבחרת בטדי.

ברקת אמר: "אני רוצה לברך את המועדון ואת הבעלים אלי טביב, שלא נמצא איתנו כאן, אבל נמצא איתנו בלב. אני רוצה לציין שאנשים מסתכלים על בית"ר, במיוחד בתקופה האחרונה ומבינים שכנראה אלי טביב ובית"ר ירושלים מבינים כדורגל. נבנה מועדון המבוסס על שחקנים איכותיים וצעירים ואנחנו רואים רשימה של הישגים, שמביאים הרבה מאוד כבוד למועדון ולעיר ירושלים. אני רוצה לברך את אלי טביב ואת המאמן גיא לוי, השחקנים והצוות המקצועי על ההישגים. במדינת ישראל כולם מסתכלים על הסמל, על מותג המנורה והמותג בית"ר זה מותג מאוד חשוב, שתורם תרומה משמעותית לתפיסה של ירושלים. כשבית"ר מצליחה תופסים את ירושלים מצליחה".

לאחר הרמת הכוסית התייחס ראש העיר לניסיון ההתנקשות בטביב: "אנחנו צריכים להוקיע כל סוג של אלימות, אם זה בבית"ר ובין אם זה נגד הבעלים של בית"ר. אני מקווה ומאמין שהמשטרה תעשה את עבודתה נאמנה ותתפוס את מי שלצערנו הרב ביצע את הפשע הזה".

ראש העיר ירושלים ניר ברקת. אופיר סער,
לא מוכן לוותר על האירוח בירושלים. ברקת/אופיר סער

על עתידה של בית"ר אמר ראש העיר: "לבית"ר יש תשתית עם שחקנים טובים ואיכותיים. מה שהמועדון צריך זה להוקיע את המתפרעים והאלימים, לא להיגרר אחרי קיצוניים שמייצרים נזק למועדון. אני מסתכל קדימה ומקווה ומאמין וצריך לשמוע מה יחליט טביב. אני מאמין שאם הוא ירצה להישאר, נגרום לקבוצה להצליח יחד איתו. אם הוא ירצה לעזוב, נעבוד ביחד למצוא מחליף. עשינו את זה בעבר, אבל אני רוצה לחזק את ידיו של אלי טביב ורוצה לראות אותו ממשיך בהצלחה. אני רוצה לאחל לטביב הצלחה, אין שינוי, אלא אם כן הוא ייזום אותו. כמובן ששוחחתי איתו מיד אחרי שהוא נפגע וכשהוא יחזור לארץ אני מניח שניפגש ונשוחח על העתיד, על פניו כרגע אין שום שינוי".

על הביקורות שנשמעו על אירוח משחק הנבחרת באצטדיון טדי אמר ראש העיר: "אני רוצה להזכיר לכולם שאנחנו אירחנו בטדי בהצלחה מופלאה את גמר היורו ואת המכבייה. כשרוצים להתארגן ורוצים להצליח, אנחנו יודעים להצליח בטדי, אין שום בעיה. אגב, אני הייתי במגרש וראיתי שלמעלה מ-30 אלף צופים נהנו מהמגרש, פרגנו לאירוע ולנבחרת ויצאו מרוצים. אם יש רשימה של ריג'קטים, נדע לטפל בהם. אם היה פה ושם מאבטח שלא התנהג כמו שצריך, נתקן, אין עם זה שום בעיה. אנחנו באים עם היסטוריה של הצלחה ואין צורך להתרגש מביקורת כזו או אחרת".

על השאלה האם הוא רואה סיכוי שיבטלו את אירוח משחקי הנבחרת בטדי אמר ראש העיר: "יש סיכוי שיבטלו את ירושלים כבירת ישראל? לא. אז יש דברים שלא יקרו. כל עוד ירושלים בירת ישראל, אין סיבה שהמשחקים הלאומיים לא יהיו בבירת ישראל. אני לא מניח שיש מישהו שחושב להחליף את בירת ישראל ובאותה אנלוגיה, אם יש דברים לתקן נשמח. גם בעבר הייתה הצלחה מרובה וגם הפעם אני חושב שהציבור ישפוט מה הייתה איכות המשחק ואיכות הצפייה. הוצאנו משם 30 אלף אנשים מאוד מרוצים. לא להתבלבל בין הערות טקטיות לאסטרטגיה, לתפקידה של ירושלים כבירת ישראל. היא יודעת לארח, היא עשתה את זה בעבר, עושה את זה ותעשה את זה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully