וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי נתניה שוקלים: חלק משחקני ההרכב ישבתו נגד הפועל רעננה

2.4.2015 / 12:03

אם ההנהלה לא תמצא מקורות כספיים לתשלום המשכורות השחקנים עשויים לנקוט בצעד זה, כדי שימשיכו להתייחס למחאתם ברצינות. רוני לוי: "חומר אנושי כמו שיש כאן לא היה לי מעולם". הקבוצה גברה 1:3 על קבוצת הנוער

one

בזמן שהנהלת מכבי נתניה פועלת למציאת מקורות כספיים לתשלום משכורות חודש פברואר, שחקני הקבוצה ממשיכים להתאמן כרגיל ואפילו זכו אתמול (רביעי) למחמאות מהמאמן רוני לוי, שהחליט לבטל את אימון הבוקר ולקיים רק את משחק האימון שמתוכנן לאחר הצהריים מול קבוצת הנוער. לוי אמר בסיום האימון אתמול לשחקנים: "התאמנתם כל כך ברצינות והייתי מאוד מרוצה, כך שאין לי צורך באימון נוסף על הבוקר, ונערוך רק את משחק האימון אחר הצהריים".

אגב, באמצע השבוע כאשר ערכו במועדון הרמת כוסית לחג, אמר לוי לשחקנים: "אימנתי בהרבה קבוצות, אבל חומר אנושי כמו שיש כאן לא היה לי מעולם. מגיע לכם שיהיה לכם רק טוב. מגיע לכם את הכל". למרות האווירה הטובה, השחקנים נמצאים בתוך פרק זמן אותו הקציבו למועדון כדי לטפל בבעיות. השחקנים החליטו לסיים את השביתה ולחזור לאימונים בתחילת השבוע, אבל התנו את המהלך בכך שיהיו להנהלה שבועיים לגייס כסף למשכורת פברואר ואם לא יהיה שינוי, הם ישקלו לחזור לשביתה ואף לא לשחק מול הפועל רעננה כשהפלייאוף התחתון יחזור מהפגרה הארוכה.

ערן לוי שחקן מכבי נתניה (אמצע) עם עומר פרץ. קובי אליהו
השחקנים סבורים שעליהם לנקוט בפעולה במשחק מול רעננה אם משכורתם לא תשולם/קובי אליהו

אתמול נודע כי השחקנים מבינים שאי הופעה למשחק מול רעננה עלול לגרור עונש משמעותי למועדון, ולכן קיימת אופציה שנשקלת על ידי חלק מהשחקנים לפיה אם לא יקרה דבר עד המשחק והם לא יראו את המשכורות, ישביתו את המשחק רק חלק מהשחקנים שנחשבים לשחקני ההרכב הראשון. עדיין לא מדובר בהחלטה סופית, אבל בין השחקנים מדברים על כך שהם חייבים להמשיך בצעדי המחאה וכדי שיתייחסו אליהם ברצינות, הם צריכים לעשות צעד כלשהו גם במשחק מול רעננה. כאמור, מהלך בו שחקני ההרכב הראשון וחלק מהמחליפים לא ישחקו יכול להיות פתרון טוב ללבטים של השחקנים.

הקבוצה קיימה משחק אימון מול קבוצת הנוער של המועדון. הבוגרת ניצחה 1:3 משערים של אור ברוך, דיא סבע וג'וזף גנדה, שחקן קבוצת הנוער שקיבל הזדמנות לשחק עם הבוגרים והוכיח את עצמו. במשחק שותף הבלם הרומני כריסטיאן סרגי שחזר לשחק אחרי היעדרות ארוכה. גם סרגי וגם ירין חסן שמסיים בעצמו פציעה ממושכת יוכלו להיות בסגל במשחק מול הפועל רעננה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully