וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פארגו: "זה לא הזמן להרגיש עייפים. אם יהיה מישהו כזה 'אטפל' בו"

2.4.2015 / 9:25

גארד מכבי תל אביב דרוך לקראת גלאטסראיי (21:05, שידור חי בוואלה ספורט): "המאמנים עשו הכול, אז העבודה עלינו". התנהגות סופו תיבדק על ידי המועדון לאחר שאיים על צלם וואלה ספורט

צילום ועריכה: קובי אליהו

במכבי תל אביב דרוכים לקראת המשחק החשוב מול גלאטסראיי הערב (21:05, שידור חי בוואלה ספורט) . גיא גודס אמר לא אחת כי מדובר "במשחק העונה שלנו", וביקש אגרסיביות ודריכות שיא מהשחקנים. ניצחון של הצהובים בצירוף הפסד של אלבה ברלין לפנאתינייקוס במשחק המקביל, ישלח את אלופת אירופה להצלבה, אולם הפסד ידחה את ההכרעה למחזור האחרון. תרחיש אפשרי נוסף כולל ניצחון של מכבי תל אביב כמו גם ניצחון של אלבה על פאו, וגם במקרה כזה, הכל יוכרע במחזור הסיום בברלין. יוגב אוחיון, שהחמיץ את משחק הליגה האחרון מול הפועל חולון וסובל מדלקת ברגלו, ערך אימונים חלקיים אך צפוי לשחק הערב.

ג'רמי פארגו נשמע דרוך: "היו לנו הרבה משחקים חשובים העונה. היינו במצב הזה בעבר, אנחנו צריכים להגיע כפי שצריך ובגישה הנכונה למשחק חשוב כזה. בפעם שעברה במשחק בינינו הייתה הארכה. המאמנים עשו הכול כדי להכין אותנו, אז העבודה עלינו. האם האם אנחנו עייפים? זה לא הזמן להרגיש עייפים או להוריד הילוך, אם יהיה מישהו כזה תגידו לי ואני 'אטפל' בו", התלוצץ פארגו. "בסופו של דבר אנחנו רוצים לנצח במשחק, וזה לא משנה אם נפסיד בשלושה רבעים. לא אכפת לי איך. אני רק רוצה לנצח".

על המצב של גלאטסראיי, שהתפרקה מכנסיה בתקופה האחרונה: "הקבוצות האלו מפחידות, כי הן מגיעות בלי לחץ ויכולות לשחק חופשי, אין להן מה להפסיד. אבל כמונו, גם אם חסר להן שחקנים, יש מי שיתעלה כשצריך. כך קבוצה משחקת".

גיא גודס: "גלאטסראיי זה ה-משחק, נצטרך להיות במיטבנו"

סופוקליס שחורציאניטיס איים על צלם וואלה ספורט

שחקן מכבי תל אביב ג'רמי פארגו. קובי אליהו
פארגו באימון מכבי תל אביב/קובי אליהו

"אנחנו לא חשובים על המשחק הבא אלא על המשחק מול הטורקים", הוסיף פארגו, "זה המשחק הכי חשוב, לא נקשיב במחצית לתוצאת המשחק של פאו, אנחנו רוצים לנצח. אם נפסיד המשחק המקביל לא ישנה. אנחנו מתרכזים בעצמנו ולא באף אחד אחר".

במכבי תל אביב יבדקו את התנהלותו של הסנטר סופוקוליס שחורצאניטיס בעקבות התקרית עם צלם וואלה! ספורט. באימון אתמול, שהיה פתוח לתקשורת בדקותיו האחרונות, צלם וואלה ספורט קובי אליהו צילם את השחקנים לצד אנשי תקשורת אחרים, וכיוון את העדשה אל עבר הסנטר. בתגובה סופוקליס שחורציאניטיס בתגובה סינן מילים תקיפות וקללות לעברו של הצלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. קובי אליהו
המועדון יבדוק את התנהגותו. שחורציאניטיס/קובי אליהו

מאמן הטורקים, ארגין עתאמן, אמר לקראת ההתמודדות: "זו סיטואציה לא קלה עבורנו, בטח מול מכבי. בפעם הראשונה בקריירה שלי אני מגיע לתל אביב להתמודדות בלי מטרה. איבדנו את הסיכוי שלנו, יש לנו שחקנים פצועים כמו ארצג וגולר. אני לא הולך להתבכיין על מה שקרה לקבוצה, חסרים לנו שחקנים, יש לנו עדיין הזדמנות להגיע לפלייאוף בטורקיה, וכרגע זה הדבר החשוב יותר עבורנו". מנהל גלא הוסיף: "אם ננצח אולי זה הולכת להיות ההפתעה הכי גדולה בקריירה שלי. אם מכבי תעלה עם קבוצת הנוער שלה, אולי יהיה לנו סיכוי לנצח. יש כאן אווירה טובה והאוהדים של מכבי תומכים בה. אני רוצה לקוות שיהיה לנו משחק טוב, אבל זה היה קשה. ננסה להילחם עם מה שיש. אבל הסיכויים לא לטובתנו, אני יכול להוסיף ולברך את מכבי שיהיה להם בהצלחה בהצלבה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully