וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטין אג'ידה: "אולי אעבור למכבי תל אביב, אולי אשאר בבאר שבע"

1.4.2015 / 18:45

השוער השאיר את עתידו בסימן שאלה ולא שלל את אופציית הצהובים, עליה פורסם בוואלה ספורט: "אני אוהב מאוד את באר שבע, זה הבית שלי, אבל הכול פתוח". כ-400 אוהדים הגיעו לתמוך באימון

one

חמישה ימים לפני משחק העונה מול מכבי תל אביב, ערכה הערב (שני) הפועל באר שבע הרמת כוסית לרגל חג הפסח. ראש העיר רוביק דנילוביץ' כיבד בנוכחותו את האירוע לצד הבעלים אלונה ברקת, כשלאחר מכן קיימה סגנית האלופה אימון בווסרמיל, לעיני כ-400 אוהדים שסיפקו אווירה ססגונית עם אבוקות וחזיזים, ועודדו את השחקנים.

השוער אוסטין אג'ידה, שמסיים את חוזהו בתום העונה, התייחס לאפשרות שיעבור למכבי תל אביב, עליה פורסם בוואלה ספורט, ואמר: "כרגע אני רוצה להתקדם עם הפועל באר שבע, אבל אולי אהיה בהמשך במכבי תל אביב, אולי בקבוצה אחרת. הכול פתוח, אולי גם אשאר כאן. אני אוהב מאוד את העיר באר שבע, את המועדון ואת האוהדים. אנחנו רוצים לעשות משהו גדול העונה, באר שבע זה הבית שלי, אבל כדורגל זה ענף דינמי".

על המשחק ביום שני מול מכבי תל אביב אמר השוער: "לא שיחקנו כבר שבועיים ולצערנו הפגרה הגיעה כשהיינו במומנטום טוב. מכבי תל אביב קבוצה חזקה מאוד, האלופה בשנתיים האחרונות. אנחנו מכירים אותם טוב ועובדים קשה כדי לנצח".

לידיעה הראשונית על התעניינותה של מכבי תל אביב באוסטין אג'ידה

אג'ידה ממתין לשיפור ההצעה, אחרת ינסה לחתום במכבי תל אביב או בחו"ל

שוער הפועל באר שבע, אוסטין אג'ידה. ברני ארדוב
כל האפשרויות פתוחות. אוסטין אג'ידה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully