וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ESPN קבע: מייקל ג'ורדן הספורטאי הגדול ביותר ב-20 השנים האחרונות

רשימת הספורטאים הגדולים ביותר ב-20 השנים האחרונות פורסמה על ידי האתר, שחוגג 20 שנים להיווסדו. הוד אווירותו בראש הרשימה, מסי אפילו לא בטופ 10. ומי הגיע למקום השני?

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי. GettyImages
רק במקום ה-12. ליאונל מסי/GettyImages

מי גדול יותר - מייקל ג'ורדן או ליאונל מסי? טום בריידי או טייגר וודס? מייקל פלפס או רוג'ר פדרר? לרגל חגיגות ה-20 להיווסדו של אתר האינטרנט של ESPN, ראשי המערכת החליטו להמשיך את ידיעות הדירוגים שהוציאו בימים האחרונים עם דירוג מעניין במיוחד - 20 הספורטאים הגדולים ב-20 השנים האחרונות.

אל המקום הראשון הגיע שחקן הכדורסל הגדול בכל הזמנים, הוד אווירותו, מייקל ג'ורדן, אשר זכה שש פעמים באליפות במדי שיקגו בולס, ופעמיים במדליית זהב אולימפית במדי נבחרת ארצות הברית. כמו כן הוא זכה חמש פעמים בתואר ה-MVP של העונה הסדירה וקטף גם שש זכיות בתואר ה-MVP של סדרת הגמר. ג'ורדן מחזיק בשיא ממוצע הנקודות לקריירה ב-NBA עם 30.12 נקודות למשחק, וכן בשיא של 33.4 נקודות בממוצע למשחק פלייאוף. אל המקום השני הגיע פורוורד קליבלנד, לברון ג'יימס, שקטף שתי אליפויות וארבעה תארי MVP.

אל המקום השלישי הגיע אגדת הגולף, טייגר וודס ולרביעי הקוורטרבק הבלתי נגמר של ניו אינגלנד פטריוטס, טום בריידי, שזכה שלוש פעמים בתואר ה-MVP של הסופרבול. במקום החמישי נמצא הטניסאי הגדול בכל הזמנים, רוג'ר פדרר, שקטף 17 תארי גראנד סלאם ובמקום השישי נמצאת גם כן טניסאית והאישה שמדורגת הכי גבוה ברשימה, סרינה וויליאמס. פייטון מאנינג במקום השביעי, קובי בראיינט שמיני, מייקל פלפס תשיעי ודרק ג'טר עשירי. הכדורגלן שמדורג הכי גבוה ברשימה הוא ליאונל מסי, שהגיע למקום ה-12.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. AP
האישה שמדורגת הכי גבוה. סרינה וויליאמס/AP

הדירוג המלא

1. מייקל ג'ורדן
2. לברון ג'יימס
3. טייגר וודס
4. טום בריידי
5. רוג'ר פדרר
6. סרינה וויליאמס
7. פייטון מאנינג
8. קובי בראיינט
9. מייקל פלפס
10. דרק ג'טר
11. שאקיל אוניל
12. ליאונל מסי
13. לאנס ארמסטרונג
14. טים דאנקן
15. ברט פארב
16. יוסיין בולט
17. פלויד מייוות'ר
18. מיה האם
19. בארי בונדס
20. סידני קרוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully