וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה 86:95 את מכבי אשדוד

חמישה ימים לאחר מותו הטרגי של אורי שלף, האדומים הצליחו להתרכז בכדורסל וגברו על הקבוצה של צביקה שרף. לארי אובאנון להט עם 25 נקודות ו-5 שלשות. 9 אסיסטים ו-19 נקודות ללימונד. צ'ארלס תומאס קלע 14 נקודות בבכורה באשדוד. טקס מרכש נערך לזכרו של שלף

one
מאמן הפועל תל אביב, עודד קטש ושחקני הקבוצה במהלך הטקס לאורי שלף. ברני ארדוב
הטקס לזכרו של שלף/ברני ארדוב

המחזור ה-25 בליגת העל ננעל הערב (חמישי) עם המשחק הטעון והמרגש שבו ניצחה הפועל תל אביב את מכבי אשדוד 86:95. חמישה ימים לאחר מותו הטרגי של אורי שלף, האדומים ערכו טקס מרגש לזכרו וניסו להתרכז 40 דקות בכדורסל. הפתיחה של האדומים לא היתה טובה, אבל לארי אובאנון התעורר ברבע השני ויחד עם רביב לימונד הוליך את הפועל תל אביב ליתרון מבטיח, ממנו אשדוד לא הצליחה לחזור.

אובאנון נתן את אחד המשחקים הטובים שלו במדים האדומים ולהט מחוץ לקשת עם 5 שלשות ו-25 נקודות בסך הכול. רביב לימונד המצוין חילק 9 אסיסטים והוסיף 19 נקודות לאדומים, שחזרו למקום הרביעי בעקבות הניצחון הזה. אשדוד מנגד הציגה את צ'ארלס תומאס שרשם בכורה טובה במדים הצהובים עם 14 נקודות, אבל בניגוד לביקור הקודם שלה בדרייב אין, אשדוד ירדה מנוצחת ואחרי הניצחון המפתיע של גלבוע/גליל, נותרה מסובכת במקום הלפני אחרון בשוויון נקודות עם גליל והקבוצה של צביקה שרף בסכנת ירידה ממשית.

קלעו להפועל תל אביב: לארי אובאנון 25 (5 שלשות), רביב לימונד 19 ו-9 אסיסטים. יינסי גייטס 12, יחזקאל סקוורר 11, דיז'ון תומפסון 8 ו-14 ריבאונדים, מתן נאור ויונתן שולדבראנד 7, ג'רון מיימון 5, ווילי וורקמן 1.

קלעו למכבי אשדוד: ג'יימס נונאלי 22, יהוא אורלנד וצ'ארלס תומאס 14, איוון אסקה 11 ו-12 ריבאונדים, ג'רמיין הול 9, דונל טיילור 7, אבי בן שימול 4, זאק רוזן 3, רם אליאספור 2.

שחקן הפועל תל אביב, לארי אובאנון. ברני ארדוב
משחק גדול שלו. אובאנון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

ההתרגשות של האדומים ניכרה בפתיחה ואשדוד ניצלה זאת לריצה של 0:8 מהירה בראשותם של ג'רמיין הול ואיוון אסקה. לארי אובאנון שבר את הבצורת עם סל ראשון, ארבע דקות בתוך הרבע ונתן את האות לריצה נגדית של 0:9 שהעניקה יתרון ראשון לאדומים, 4:30 ד' לסיום הרבע. הכתישה של הפועל תל אביב נמשכה והיא כבר פתחה פער בזכות שלשה של אובאנון ועוד סל של גייטס שקבעו יתרון שיא לאדומים - 11:17. אובאנון קלע עוד שלשה רביעית והעלה את מאזנו ל-14 (!) נקודות ברבע הראשון. עוד שלשה של שולדבראנד מול האיזורית וסל של דיז'ון תומפסון קבעו 15:25 גדול לאדומים בסוף הרבע.

הרבע השני עמד בסימן הקאמבק של אשדוד. ג'יימס נונאלי ויהוא אורלנד צלפו מחוץ לקשת, צ'ארלס תומאס נכנס לעניינים ועוד שלשה של ז'אק רוזן קבעה ריצת 0:16 שקבעה שוויון 31, חמש דקות לסיום המחצית. הקצב המצוין נמשך, הפועל הצליחה לסדר לעצמה יתרון קטן בזכות שני סלים רצופים של גייטס וסקוורר שקבעו 33:40 לאדומים, 2:30 ד' לסיום המחצית. צ'ארלס תומאס מזער מעט נזקים עם שני סלים בתוך הצבע שקבעו 41:47 בלבד לאדומים במחצית.

שחקן הפועל תל אביב, דיז'ון תומפסון, מול שחקן מכבי אשדוד, דונל טיילור. ברני ארדוב
דיז'ון תומפסון במאבק מול דונל טיילור/ברני ארדוב

אשדוד פתחה את הרבע השלישי עם 0:5 מהיר, אבל הפועל הגיבה עם 0:7 מהצד השני ועלתה ליתרון 46:54 שלוש דקות בתוך הרבע. ג'יימס נונאלי שמר את אשדוד במשחק עם שלשה חשובה, אבל לאורחים לא היתה תשובה ללימונד ואובאנון שקבעו יתרון 59:65, 3:30 ד' לסוף הרבע. אשדוד לא ויתרה על המשחק. נונאלי צלף מחוץ לקשת, תומאס חגג בצבע בבכורה המצוינת שלו והאורחים הצליחו לצמק עד ל-67:68, דקה לסיום הרבע הזה. שולדבראנד קלע בצד השני ועוד קליעת עונשין של וורקמן קבעה 69:71 בלבד לאדומים בסוף הרבע.

הפועל תל אביב הצליחה לברוח מעט בפתיחת הרבע הרביעי בזכות סלים של אובאנון ולימונד הלוהטים שקבעו 71:79, 6:30 ד' בתוך הרבע. אשדוד די נשברה בשלב הזה ואובאנון ניצל את זה לעוד שלשה. מתן נאור הצטרף לחגיגה עם שלשה משלו והפועל ת"א עלתה ליתרון שיא של 75:90, 3:30 ד' לסיום המשחק. סל אחרון של רם אליאספור קבע את תוצאת הסיום: 86:95 להפועל תל אביב.

ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully