וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהתאחדות הכניסו תיקון: שחקן שיושאל יוכל לשחק מול קבוצת האם

בישיבת ההנהלה הוכנסו מספר תיקונים לתקנונים, המרכזי שבהם אוסר על קבוצת האם למנוע משחקן מושאל לשחק מולה. העונה הבאה תצא לדרך ב-22 באוגוסט, גביע הטוטו ב-1 באוגוסט

ריף פרץ (מימין), חסן אבו זייד, עומרי אלטמן שחקני הפועל פתח תקוה המושאלים ממכבי תל אביב. ברני ארדוב
כבר לא יישבו יותר ביציע. אלטמן, אבו זייד וריף פרץ, שלא הורשו לשחק מול מכבי תל אביב בתחילת העונה/ברני ארדוב

בישיבת הנהלת ההתאחדות שנערכה היום (רביעי) הוחלט על שורת תיקונים, כשאחד המרכזיים שבהם הוא ההחלטה על הכנסת תיקון שיאסור על קבוצה המשאילה שחקן לקבוצה אחרת, לכלול בהסכם הוראה האוסרת על השחקן לשחק מולה (או כזו הקובעת תשלום פיצוי או קנס בגין השתתפות השחקן המושאל במשחקים נגד קבוצת האם). הנהלת ההתאחדות הורתה לוועדת התקנון להשלים את ניסוח ההוראה, כך שתובא לאישור סופי בישיבת ההנהלה הבאה מתוך כוונה שתיכנס לתוקף החל מהעונה הקרובה.

התיקון השני מקנה לבוררים הדנים בסכסוכים בין שחקנים לקבוצות ובין קבוצות לבין עצמן במקרים של אי תשלום או אי תשלום במועד, סמכות להטיל על הקבוצה שנמצא כי פיגרה בתשלום סנקציה, בנוסף, כמובן, לחיובה לשלם את החוב. הסנקציות כוללות גם מניעת רישום שחקנים חדשים או העברת שחקנים במהלך שני חלונות ההעברה.

תיקון נוסף שהוכנס קשור לסוכני שחקנים. החל מהיום בוטל לחלוטין מעמדו של סוכן השחקנים. בהתאם לתיקון יהיה רשאי כל אדם לשמש כמייצג של שחקן או מועדון בעסקה להעברת השחקן או בעניין הסכם העסקה שבין השחקן למועדון. מי שישמש כמייצג יידרש להירשם בהתאחדות לכדורגל בגין כל עסקה בה הוא משמש כמייצג. התקנון החדש כולל הוראות מפורטות בנוגע למעמדו ולתפקודו של המייצג. אחת ההוראות החשובות ביותר קובעת, כי מהיום ואילך יחול איסור לייצג קטינים בעסקאות. הדבר לא ימנע כמובן מהוריי הקטין לטפל בענייניו, אולם אדם שלישי לא יוכל לשמש כמייצג של הקטין.

בנוסף, דנה היום הנהלת ההתאחדות בפעילות הרשות לבקרה תקציבית ובערבויות הניתנות לה. רו"ח עופר אורליצקי, יו"ר הרשות, הציג בפני חברי ההנהלה את התנאים הקיימים כיום בתקנון. יו"ר ההתאחדות עופר עיני, הדגיש כי מדובר בנושא חשוב מאין כמותו וכי המטרה היא להבטיח עד כמה שאפשר מניעת קריסה כלכלית של קבוצות כדורגל. הנושא ישוב לידון בהנהלת ההתאחדות הבאה.

* מנהלת הליגה הודיעה שהעונה הבאה תצא לדרך ב-22 באוגוסט. גביע הטוטו יתחיל ב-1 באוגוסט.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully