וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: האם גילי ורמוט סיים את העונה אחרי 3 הופעות בלבד?

1.4.2015 / 17:30

הקשר, שנפצע במהלך משחק הגביע מול עירוני קרית שמונה, מתקשה להתאושש מהפציעה בקרסולו ולא ברור מתי יחזור למגרשים. גורם: "במקרה הכי גרוע מכבי תל אביב תיהנה ממנו בעונה הבאה"

שחקן מכבי תל אביב, גילי ורמוט. ג'יני
מתי ישחק שוב בצהוב? גילי ורמוט/ג'יני

קשר מכבי תל אביב, גילי ורמוט, מתקשה להתאושש מהפציעה בקרסולו וחזרתו למגרשים תתעכב. היום (רביעי) נצטווה הקשר על ידי הצוות הרפואי של הצהובים למנוחה מוחלטת, ובשלב הזה לא ברור מתי ישוב ורמוט לשחק והאם יזכה העונה ליטול חלק במשחקי הקבוצה. כזכור, ורמוט נפצע בקרסולו לפני קצת יותר מחודש במהלך משחקה של מכבי תל אביב מול עירוני קרית שמונה בגביע המדינה. הוא נחבל בקרסול במהלך המחצית השנייה ופונה מהמגרש כשהוא גם סובל ממתיחה ברצועות מלבד המכה היבשה. מאז לא הצליח לחזור לאימונים מלאים ומכיוון שלא נרשם שיפור דרמטי במצבו החליטו אנשי הצוות הרפואי בתום התייעצות שקיימו כי הקשר ינוח בצורה מוחלטת ולא יעמיס על הקרסול אפילו באימונים חלקיים.

מאז מעברו המתוקשר של ורמוט למכבי תל אביב הוא הספיק לקיים רק שלוש הופעות במשחקי הקבוצה כששתיים מהן מול עירוני קרית שמונה בליגה ובגביע. גורם במועדון התקשה להעריך האם ורמוט ישוב לשחק העונה: "מצד אחד יש עוד זמן. יש תשעה משחקי ליגה ויש עוד את גביע המדינה אבל אנחנו לא לוחצים ובמקרה הגרוע מכבי תל אביב תיהנה מוורמוט בעונה הבאה". שחקני הקבוצה שהשתייכו לנבחרת ישראל ישובו הערב להתאמן בקרית שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully