וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן איחר לאימון ונקנס. בן שמעון: "לא הגעתם מוכנים לבאר שבע"

1.4.2015 / 16:12

לפני משחק הליגה נגד עירוני קרית שמונה: שוער מכבי פתח תקוה הזמין את שחקני הקבוצה לארוחה. דור אלו וגידי קניוק בדרך לסיכום. במועדון עדיין מעריכים: רן בן שמעון יחתום לעונה נוספת

one

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון, ערך היום (רביעי) אסיפה ראשונה בעקבות התבוסה להפועל באר שבע. המאמן הקרין את המחצית הראשונה של המשחק, וחזר על טעויות של משחק ההגנה. המאמן פנה לשחקנים ואמר להם: "לא הגעתם מוכנים למשחק הזה מבחינה מנטלית. בגלל זה הפסדנו את המשחק".

השוער איתמר ניצן איחר לאימון ובעקבות כך הזמין את הקבוצה לארוחת גיבוש, כפי שנהוג בדרך כלל במועדון בשנים האחרונות. הקבוצה מגבירה את ההכנות לקראת המשחק מול קריית שמונה ביום ראשון, כשהיא יודעת שהפסד יפחית את הסיכויים שתגיע לאירופה. "יהיה קרב קשה, מול קבוצה טובה מאוד, אבל אם אנחנו רוצים להגיע לאירופה צריך לדעת לנצח את הגדולות, כמו שכבר עשינו לא פעם העונה", אמרו במועדון.

שוער מכבי פתח תקוה, איתמר ניצן. ברני ארדוב
הארוחה עליו. איתמר ניצן/ברני ארדוב

ומה לגבי המאמן? כפי שפורסם בוואלה ספורט, במועדון הציעו לבן שמעון להאריך את החוזה בעונה נוספת, והצעה בכתב תוגש לו בפגישה הרשמית שתיערך בין הצדדים. הפגישה שהייתה אמורה להיערך השבוע, עשויה להידחות לאחרי החג. הלוזונים עדיין מעריכים שבן שמעון יחתום, בעוד שהמאמן דורש שדרוג מסוים בחוזה שלו.

בנושא אחר: במועדון נפגשו עם המגן דור אלו והקשר גידי קניוק ולשניים הוצעה הארכת חוזה. ההערכה היא שסיכום סופי בין הצדדים יושג לאחר החג. במועדון ינסו להשאיר גם את מרואן קבהא, שזוכה להתעניינות מבלגיה. מחר תערוך הקבוצה את טקס הרמת הכוסית המסורתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully