וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר את העונה? דויד אלאבה ייעדר מפעילות 7-8 שבועות

שחקנה של באיירן מינכן סובל מקרע ברצועה בברך אחרי שנפצע במהלך משחק נבחרת אוסטריה נגד בוסניה בשלישי. אם תהליך החזרה שלו יתקדם כמתוכנן, הוא יהיה כשיר למשחקים בשלהי העונה

שחקן באיירן מינכן, דויד אלאבה. רויטרס
יצטרכו להסתדר בלעדיו. דויד אלאבה/רויטרס

דווקא עכשיו כשמתקרבים לסיומה של העונה ורגע אחרי שהמועדון התבשר על כך שאריאן רובן ייעדר כחודש וחצי מהמגרשים, שחקן אחר, דויד אלאבה, ייעדר בין שבעה לשמונה שבועות. שחקנה של באיירן נפצע אתמול (שלישי) במהלך משחקה של נבחרת אוסטריה נגד בוסניה, אבל לא הצליח להשלים 45 דקות כאשר לפני המחצית הוא נפגע בברכו השמאלית אחרי שאבדייה ורסאייביץ' נפל עליו במהלך מאבק על הכדור.

אחרי שקיבל טיפול רפואי מחוץ לקווים, אלאבה לא חזר לשחק. בכך חוסר המזל של אלבה נמשך אחרי שהוא כבר החמיץ חודשיים בגלל פציעה בברך במהלך שלב הבתים של ליגת האלופות בחודש נובמבר. אלאבה ביקר היום אצל רופא, שם נערך לו צילום כשהוא נראה הולך בזהירות, וכעת תוצאות הבדיקה שהגיעו בישרו כי הוא סובל מקרע ברצועה, מה שיגרום לו להיעדר כחודשיים.

בלעדי אלאבה, באיירן מינכן תמשיך להיאבק בליגה כדי להבטיח מוקדם ככל האפשר זכייה נוספת באליפות, ובמקביל היא תתייצב בשלב רבע גמר ליגת האלופות נגד פורטו וברבע גמר הגביע הגרמני מול לברקוזן. אם תהליך ההחלמה של אלאבה יתקדם כמתוכנן, השחקן יהיה כשיר לשני משחקי הליגה האחרונים של העונה, וכן לגמרים בליגת האלפות ובגביע הגרמני אם הבווארים יעפילו אליהם.

למרות הפציעה הקודמת שלו, אלאבה שיחק העונה ב-28 משחקים בכל המסגרות ואף הבקיע חמישה שערים. מאז שחזר, האוסטרי הספיק לשחק במגוון תפקידים, בעיקר בהגנה. במהלך התקופה האחרונה שמו אף עלה כמועמד לעבור בקיץ לריאל מדריד, על אף שאביו דחה את האפשרות הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully