וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: חשש שססאר ארסו קרע את המיניסקוס

1.4.2015 / 14:51

הבלם נפגע במהלך משחק אימון ובקבוצה מקווים שיתברר כי מדובר בחבלה בלבד. זאב חיימוביץ' שאמור היה להחליף את ארסו נגד מכבי חיפה בראשון נמצא בספק, אופיר קריאף תורגל כבלם

one

חשש בבית"ר ירושלים שהבלם ססאר ארסו סובל מקרע במיניסקוס: במהלך משחק אימון נגד קבוצת הנוער שנערך היום (רביעי) שהסתיים ב-2:3 לבוגרת, נחבל ארסו והוא יעבור בימים הקרובים בדיקה ובכל מקרה הוא צפוי לקבל מנוחה בזמן הקרוב. במועדון עדיין מקווים שיתברר כי מדובר בחבלה בלבד.

ובינתיים בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק החשוב ביום ראשון בסמי עופר נגד מכבי חיפה בהרכב חסר. ארסו לא תוכנן לשחק מאחר שהוא מוצהב, כאשר זאב חיימוביץ', שהיה אמור להחליפו, עדיין סובל מכאבים ברגל ובספק למשחק. באימון היום תירגל גיא לוי את אופיר קריאף בתפקיד כאשר גם האופציה של דושאן מאטוביץ' או תומר ירוחם עדיין קיימת.

בעקבות הבעיה בהגנה, המאמן עשוי לשנות את המערך ולעבות את הקישור עם חנן ממן. את ההחלטה יקבל המאמן רק לקראת המשחק, אך בכל מקרה בבית"ר סבורים כי מצב שבו חיימוביץ' לא יהיה כשיר עלול להשפיע מאוד על הגנת הקבוצה. אם מאטוביץ' יפתח בעמדת הבלם, שמוליק מלול יוצב כמגן שמאלי.

ססאר ארסו בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יעבור בדיקה בימים הקרובים. ססאר ארסו/קובי אליהו

כ-3,300 הכרטיסים שהופצו לאוהדי בית"ר ליום ראשון אזלו כבר ביום חמישי. בבית"ר מתייחסים למפגש כמשחק מפתח להמשך המשחקים בפלייאוף ואמרו כי "חיפה חייבת את הניצחון עם כל האיצטדיון מאחוריה, אבל אנחנו בתקופה מצוינת, אנחנו מגיעים רגועים ומאמינים שאם נמשיך את היכולת מארבעת המשחקים האחרונים, נחזור עם נקודות או לפחות נקודה".

בבית"ר הביעו פליאה מכך שאלי דסה לא שותף בשני משחקי הנבחרת ואמרו: "לפחות אתמול בטדי הייתה חובה לשתף את דסה. הוא היה תורם לנבחרת שהייתה צריכה לתקוף וזה היה מרים גם את כל טדי. חבל שבאים עם החלטות מהבית, אבל בטוח שבהמשך הקמפיין אי אפשר יהיה להתעלם מדסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully