וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מכירת דנילו: פורטו הכניסה 600 מיליון יורו מאז 2004

המגן הברזילאי שיעבור בקיץ לריאל מדריד יעשיר עוד יותר את קופת המועדון. מאמנו בפורטו לופטגי: "הוא רצה להשתפר מבחינה טקטית, פיזית ובריכוז שלו. הוא רצה להמשיך להתפתח בפורטו"

דנילו שחקן פורטו. AP
נכנס לרשימה מכובדת. דנילו/AP

זה אמנם היה באוויר כבר לא מעט זמן, ובכל זאת ההחתמה של דנילו בריאל מדריד לשש שנים משאירה לא מעט התעניינות סביב המהלך הזה. כידוע, המגן הימני של פורטו עובר לבלאנקוס תמורת 31.5 מיליון יורו אחרי שחוזר על ידי הבלאנקוס, כשגם ברצלונה ומנצ'סטר יונייטד חשקו בשירותיו. המגן הברזילאי יגיע לריאל מדריד בקיץ ויתחרה על אותה עמדה עם דני קרבחאל ואלברו ארבלואה.

מאמנו של דנילו בפורטו, ז'ולן לופטגי, התייחס למעבר של דנילו ואמר: "השנה הוא רצה ללמוד להשתפר בכל האספקטים של המשחק, מבחינה טקטית, פיזית ובריכוז שלו. דנילו עזר לנו להשתפר וכל הקבוצה התקדמה. הוא התקדם מאוד מהר מכיוון שהוא הבין מה שביקשנו וכמו יתר הקבוצה הוא רצה להמשיך להתפתח בפורטו למרות שהוא שחקן צעיר". לופטגי גם התייחס למשמעות המכירה של הברזילאי, ואמר: "אנחנו כבר יודעים מה האסטרטגיה של המועדון והמאמן מתאים את עצמו למה שנותנים לו. זה יאפשר לנו לעבוד עם שחקנים צעירים שיוצרים אצלנו מוטיבציה להפוך אותם למושלמים".

ריאל מדריד הודיעה רשמית על החתמתו של דנילו

ג'ולן לופטגי מאמנה החדש של פורטו (משמאל) עם הנשיא ז'ורז'ה פינטו. AP
"זה יאפשר לנו לעבוד עם שחקנים צעירים שיוצרים אצלנו מוטיבציה להפוך אותם למושלמים". לופטגי, משמאל/AP

ובדיוק בהקשר הזה מעניין לראות כי פורטו הפכה בשנים האחרונות ליצואנית של שחקנים שאותם היא רוכשת בזול ומוכרת ביוקר. כך עולה כי המועדון הפורטוגלי הכניס 600 מיליון יורו מאז 2004. דנילו עצמו, למשל, נרכש מסנטוס ב-2011 תמורת 13 מיליון יורו בלבד וכעת הוא יותר מהכפיל את הסכום תמורתו. פרט אליו מופיעים ברשימה אליאקים מנגלה שנמכר בשנה שעברה למנצ'סטר סיטי תמורת 30.5 מיליון יורו. הולק נמכר ב-2012 לזניט תמורת 40 מיליון, רדאמל פלקאו לאתלטיקו תמורת 45 מליון, פפה לריאל מדריד תמורת 30 מיליון, אנדרסון למנצ'סטר יונייטד תמורת 32 מיליון וריקרדו קרבאליו לצ'לסי תמורת 30 מיליון.

ההחתמה של דנילו משלימה ארבע רכישות בארבעה חודשים, כאשר פרט לברזילאי צורפו גם מרקו אסניו, חלוצה של מאיורקה שהוחתם לשש עונות תמורת 3.9 מיליון יורו, אבל הוא נותר מושאל עד לסוף העונה. מעט לאחר מכן צורף הנורבגי מרטין אודגארד בן ה-16 מסטרומגודסט, שחתם לשש שנים תמורת 2.3 מיליון יורו. לוקאס סילבה חתם עד 2020 כאשר הקשר הברזילאי בן ה-21 שהיה שותף לשתי אליפויות עם קרוזיירו עבר תמורת סכום של כ-14 מיליון וירו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully