וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיחות מחדר ההלבשה לפני ארסנל - ליברפול יועברו בשידור חי

הפרמיירליג הצליחה לשכנע את המועדונים להשתתף בניסוי היסטורי לפני המשחק בשבת. השידור יועבר ברשת החברתית החדשה "פריסקופ", ג'ורדן הנדרסון ופר מרטסאקר יהיו הנואמים

קאלום צ'יימברס שחקן ארסנל מול אדם לאלאנה ליברפול. Alex Livesey, GettyImages
צ'יימברס ולאלאנה יהיו שותפים להיסטוריה/GettyImages, Alex Livesey

המשחק המרכזי של המחזור ה-31 בפרמיירליג יפגיש בשבת (14:45) את ארסנל וליברפול למשחק מרתק במסגרת הקרב על המקום בליגת האלופות. אלא שזה לא יהיה רק משחק חשוב וגדול, אלא גם אירוע היסטורי.

לראשונה בתולדות הכדורגל, האוהדים יקבלו הצצה מדהימה ונדירה אל תוך חדרי ההלבשה של שתי הקבוצות, רגע לפני שריקת הפתיחה של המשחק. ג'ורדן הנדרסון מליברפול ופר מרטסאקר מארסנל ינאמו בפני חבריהם לקבוצה ממש כמה דקות לפני תחילת המשחק והאוהדים ברחבי העולם יוכלו לראות את האירוע בשידור חי בסמארטפונים שלהם.

מי ששיכנעה את שתי הקבוצות להצטרף לניסוי החברתי הייחודי והמרתק הזה היא הנהלת הפרמיירליג, המעוניינת להעניק לקהל גישה שטרם נראתה אל הכוכבים הגדולים בעולם. ניסיונות השכנוע של הליגה היו ארוכים ונשאו פרי בליל אמש (שלישי), כאשר שתי הקבוצות סיכמו ביניהן בשיחה עם נציגי הליגה על מספר חוקים ברורים ונוקשים, שיגרמו לכך שאף קבוצה לא תזכה ליתרון על פני היריבה אם היא תשב לראות את נאום המוטיבציה של היריבה. ברנדן רוג'רס אישר מיד את הניסוי, אולם ארסן ונגר חשש ורק פגישה שלו עם נציגי הליגה גרמה לו לשנות את דעתו.

במסגרת החוקים שנקבעו:

* רק הקפטן יהיה רשאי לדבר עם יתר השחקנים בעוד המנג'רים נשבעו להישאר שקטים.

* המועדונים לא צריכים לחשוף טקטיקה. הפוקוס יהיה על "הכנסת השחקנים לאווירה לקראת המשחק".

* כל שידור יוגבל לשתי דקות והשידורים יעשו במקביל.

* השופט יעמוד בין שני חדרי ההלבשה וישרוק כסימן לתחילת שיחת המוטיבציה. הוא ישרוק שוב לסיומה, אחרי שתי הדקות.

* הקפטנים הבטיחו שהם לא יגידו מילים לא ראויות או קללות במהלך השיחה.

השידור יועבר באמצעות כלי מדיה חברתית חדש שראה אור בשבוע שעבר ונקרא "פריסקופ", כאשר מטרת הפרמיירליג היא לכבוש את הרשתות החברתיות בעזרת היוזמה הזו. בפריסקופ מקווים שלפחות רבע מיליון צופים יתחברו ויצפו בשני השידורים, מה שיאפשר להם להיכנס לשוק בסערה ולהמשיך בניסוי הזה גם בעתיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully