וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: המתיחה של מכבי ת"א ל-1 באפריל, וזו שהפילה את שאק

האלופה פרסמה "טוסטר סידי" לרכישה, כוכב העבר לא האמין לאיזה מקום הגיע בדירוג הסנטרים הגדולים בכל הזמנים, וגם: צפו בפארגו צולף 4 זריקות רצופות מחצי מגרש, השם החדש של "סמי עופר"

19:10 - אוהדי בית"ר ירושלים שינו את שמו של סמי עופר

בשל יכולתו הנפלאה של עומר אצילי לאחרונה (שסידרה לו גם מועמדות לשחקן חודש מרץ), ורגע לפני ביקור הקבוצה בסמי עופר למשחק מול מכבי חיפה, הריצו מספר מאוהדי בית"ר ירושלים בדיחה נאה ברשת - ושינו את שמו של סמי עופר לאצטדיון סמי עומר, בשל היכולת הגבוהה שמציג אצילי באצטדיון החיפאי, בו כבש פעמיים לרשת מכבי תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

18:20: שאקיל אוניל נופל במתיחת אחד באפריל

אנשי התכנית "Inside the NBA" הקרינו לחבר הפאנל שאק רשימה של אתר 'בליצ'ר ריפורט' שמדרגת את הסנטרים הגדולים בתולדות ה-NBA. שאק נדהם לגלות שהוא בסך הכל במקום התשיעי, כשלפניו שמות כגון דווייט הווארד, ג'ק סיקמה ואחרים (בדירוג האמיתי, אגב, הוא הגיע למקום הרביעי). צפו בקטע:

17:53: קארים בנזמה מפגין כישורי שירה

17:25: פלויד מייוות'ר חושף צי מכוניות מרשים

17:12 האלק חוזר לבית הספר

איך הייתם מגיבים אם לכיתה בה אתם לומדים/למדתם היה נכנס לפתע כוכב כדורגל? תלמידים ברוסיה זכו לחוויה שכזו. במהלך יום לימודים רגיל נכנס לאחת הכיתות בסנט פטרסבורג הכוכב הברזילאי של זניט המקומית, האלק, שהפתיע את הצעירים ואף הצטלם עימם.

17:03: קפטן קוארטס הספרדית, דניאל נדאלס, מצא דרך מקורית להגן על השער במהלך משחק

15:37: גם מכבי תל אביב מצטרפת למתיחות ה-1 באפריל

אלופת ישראל פרסמה "טוסטר סידי", איתו אפשר להכין טוסטים עם פניו של הכרוז המפורסם שי סידי. רוב האוהדים הבינו שמדובר במתיחה, אבל היה אחד שהלך עד הסוף ורכש את המוצר. הצהובים הודיעו שיחזירו לו את כספו כמובן וכבונוס, הוא קיבל 600 ש"ח לקנייה בחנות המועדון.

חלקכם חשדו מהרגע הראשון שמדובר במתיחה, חלקכם תהו ויש גם אוהד אחד שהלך עד הסוף ורכש את הטוסטר הלא קיים של שי סידי. אל דאגה, לאותו אוהד יוחזר מלוא הסכום והוא יקבל מאיתנו 600 ש"ח לרכישה בחנות.

Posted by ‎Maccabi Tel Aviv FC - Official מועדון הכדורגל מכבי ת"א‎ on Wednesday, 1 April 2015

14:20: תמונה אדירה שצולמה במשחק של מילווקי באקס. איך הבחור מאחור, בחולצה האדומה, נמצא בשני מקומות שונים?

14:04: מה עושה ילד בן 12 על הזרוע של ריאן מייסון?

ריאן מייסון, שחקנה של טוטנהאם, ערך אמש את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת אנגליה. אלא שכאשר הוא נכנס, נראה על זרועו קעקוע שהוביל בחור צעיר בשם דן אורקו לצייץ תמונה שלו מגיל 12 ולכתוב לידה: "מה עושה הפרצוף שלי מגיל 12 על הזרוע של ריאן מייסון". התמונה הפכה לויראלית והציוץ קיבל למעלה מ-20 אלף ריטוויטים. תודו שיש דימיון.

13:06: ה-1 באפריל לא פסח גם על סטיבן ג'רארד

12:54: ארסנל ופומה מציגות - "כדור לשמאליים"

מתיחת ה-1 באפריל הטובה ביותר עד כה. ארסנל ופומה הציגו כדור מיוחד לשחקנים שמאליים, כולל הסברים מרוב שחקני הסגל.

12:24: בסגנון מסי - שער סולו נהדר מ"לה מאסיה"

מחלקת הנוער של ברצלונה פרסמה את חמשת השערים היפים של השבוע אצלה ובמקום הראשון אפשר למצוא ביצוע נהדר של נער צעיר, שאפילו לובש את החולצה מספר 10. הדהירה קדימה תוך כדי שמושכים לו בחולצה והסיום ברגל שמאל לפינה הרחוקה מזכירים מאוד את המהלך האהוב על הפרעוש.

12:15: לא רק מסי. רונאלדו (האמיתי) הגיע לראות משחק NBA

12:00: אוהדי איטליה רצו לעשות גל, אוהדי אנגליה לא ממש זרמו איתם

11:15: ג'רמי פארגו במופע יוצא דופן

כולנו כבר הספקנו להכיר את היכולת של ג'רמי פארגו מחוץ לקשת, אבל ספק אם מישהו מאיתנו ידע עד כמה הגארד של מכבי תל אביב מסוגל לצלוף מחצי מגרש. פארגו ניצח בתחרות קליעות מחצי מגרש שערך היורוליג בין שחקנים שונים בליגה במספר קטגוריות במסגרת תחרות "נצח את השעון". בסך הכול היו לו שישה סלים מחצי מגרש בשישים שניות, כולל ארבע זריקות מוצלחות ברציפות. והיריבים שלו? בכלל לא קרובים כאשר דייויד מוס ממילאנו שסיים במקום השני קלע רק שני סלים מהחצי. צפו בכוכב בפעולה.

10:50: גם צסק"א מוסקבה במותחות

באתר האינטרנט של אימפריית הכדורסל הרוסית פורסם דיווח לפיו אנדריי קירילנקו, שחזר לקבוצה לאחרונה, הופך לעוזר המאמן של דימטריס איטודיס. כל הפרטים נמצאים בלינק המצורף לציוץ.

10:30: מתיחת 1 באפריל של מנצ'סטר סיטי על האוהדים שלה

כמה אוהדי מנצ'סטר סיטי הוזמנו למשחק ראווה מול אנשי המועדון. אלא שהם לא ידעו שהם קורבן למתיחת 1 באפריל, ועומדים להיתקל בשופט הגרוע בהיסטוריה. באתר הקבוצה פרסמו את התוצאות המשעשעות.

9:30: מתיחת ה-1 באפריל של ה"טלגרף" - קטאר בדרך ליורו 2020?

ב"טלגרף" ניסו לייצר מתיחת 1 באפריל מוצלחת. "בלעדי: קטאר תקבל מקום ביורו 2020", נכתב בכותרת של הידיעה שפרסם האתר הבריטי המפורסם, "פיפ"א הזמינה את קטאר לטורניר כדי לעזור למדינה לפתח את תרבות הכדורגל שלה לקראת מונדיאל 2022". על הידיעה חתום טיילור פלוריפסוס, עיתונאי שלא קיים, מה שגרם לרבים להבין במהרה כי מדובר במתיחה. עוד נכתב בידיעה: "פיפ"א רוצה שהקטארים יזכו, כי זה יעזור מאוד מבחינה פרסומית".

8:00: סרטון ה-WWE הביתי שכבש את הרשת - שלב הנקמה

לא מזמן התפרסם סרטון של בחור בשם ג'ו וולר, ש"מתעלל" בחברתו ומבצע עליה בבריכה שלל תרגילי WWE קטלניים בשל העובדה שהיא לא אוהבת את הצבע הכחול. הסרטון הפך לויראלי וכבש את הרשת. כעת, בעזרתו של ג'ים רוס האחד והיחיד, הגיע שלב הנקמה. ככה זה נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully