וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס אינייסטה ספג קריאות בוז, חוס הידינק: "זו בושה"

הקהל ההולנדי באמסטרדם ארינה הגיב לכניסתו של כובש שער הניצחון בגמר 2010, מאמן האורנג' לא אהב את זה: "בלתי ייאמן. מה הוא אמור לעשות?". דל בוסקה מתוסכל אחרי ההפסד: "20 הדקות הראשונות הכבידו עלינו"

שחקן נבחרת הולנד דייבי קלאסן חוגג. AP
קלאסן חוגג אמש/AP

נבחרת ספרד אמנם עם הפסד אחד בלבד בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה, אבל משחק הידידות שלה נגד הולנד, בו היא הופיעה עם הרכב משני, הסתיים עם הפסד 2:0 לשלישית במונדיאל. נבחרת האורנג' התאוששה מהתיקו הביתי המביך מול טורקיה כאשר סטפן דה פריי נגח את הראשון (13) ודייבי קלאסן הכפיל כעבור שלוש דקות.

מי שמצא את עצמו מתוסכל מההפסד, על אף שמדובר רק במשחק ידידות, הוא ויסנטה דל בוסקה, מאמן הנבחרת הספרדית, שאמר: "20 הדקות הראשונות הכבידו עלינו. בלתי אפשרי שלא הבקענו. תפסנו פיקוד על המשחק, היינו עדיפים עליהם והגענו לאיזור הרחבה, אבל לא הצלחנו להבקיע". על שילובם של חואנמי ממלאגה ו-ויטולו מסביליה אמר המאמן: "שני הרוקיז הללו רשמו הופעה טובה. ויטולו היה פעיל מאוד וחואנמי היה קרוב לכבוש".

מי שזכה לקריאות בוז מהקהל ההולנדי באמסטרדם ארינה הוא אנדרס אינייסטה, כובש שער הניצחון בגמר מונדיאל 2012. אינייסטה פתח על הספסל, נכנס בדקה ה-76 במקום סנטי קאסורלה וזכה למטר קריאות בוז. מי שלא אהב את זה הוא חוס הידינק, מאמן נבחרת הולנד, שאמר: "זו בושה. הוא שחקן בקנה מידה עולמי ואדם מדהים. בהתחלה לא שמתי לב שזה מופנה אליו. כל זה בגלל השער שלו נגד הולנד ב-2010? זה בלתי ייאמן, זה בסך הכול ספורט. מה הוא היה אמור לעשות? אני לא מבין את זה".

אימון: איטליה - אנגליה 1:1, הולנד - ספרד 0:2

מאמן נבחרת הולנד, חוס הידינק. GettyImages
"אין לי הרגשה שיש לחץ על הכתפיים שלי". הידינק/GettyImages

בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה הולנד מדורגת רק במקום השלישי עם מאזן של שני ניצחונות, שני הפסדים ותיקו. למרות זאת, הידינק לא חושב שהניצחון הזה משחרר לחץ כלשהו: "אין לי הרגשה שיש לחץ על הכתפיים שלי. אני לא רוצה להיאבק יותר עם התקשורת, אני רק רוצה להישאר ממוקד בכדורגל. תמיד יש סיפורים עליי בתקשורת. ראיתי סגל הולנדי עם רצון לשחק כדורגל. למרות שעשינו גם טעויות, אני חושב שהיינו די טובים. הטעויות הללו הם שיעור טוב עבור השחקנים מכיוון שאי אפשר לעשות את זה נגד ספרד. למרבה המזל הם לא הענישו אותנו".

ווסלי סניידר שסיפק את הבישול לדה פריי סירב להתייחס למעמדו של המאמן, ואמר: "אני לא רוצה לדבר על המאמן. אנחנו במצב הזה יחד וזה מה שאמרתי גם בשבת. הוא לא חומק מהאחריות שלו וניצחנו היום סגל שנמצא בטופ. עכשיו צריך להסתכל קדימה. אם אתה מסתכל על הדרך שבה פתחנו את המשחק, זה לא מפתיע שניצחנו. ידענו שיהיה משחק קשה. בפני אצטדיון מלא רצינו לכפר על המשחק נגד טורקיה, ועשינו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully