וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "נגד ויילס ובוסניה נבוא כמו היום, כאנדרדוגים"

מאמן הנבחרת שיבח את שחקניו אחרי ההפסד המרגיז לבלגיה: "ראיתם בעצמכם נבחרת ישראלית לוחמת". רפאלוב המוצהב יחמיץ את בוסניה בחוץ. שהר: "הגיע לנו תיקו, החזרנו את הכבוד"

קובי אליהו

נבחרת ישראל הציגה הערב (שלישי) את אחד המשחקים הטובים שלה בשנים האחרונות. למרבה הצער, זה הספיק רק להפסד דחוק של 1:0 מול נבחרתה החזקה של בלגיה. שלושה ימים אחרי התבוסה המשפילה מול ויילס, הנבחרת נקלעה לפיגור מוקדם משער של מרואן פלאיני בדקה התשיעית, אך למחצית השנייה ישראל יצאה כמו מלוע של תותח והיתה ראויה לפחות לשוויון. הבלגים נותרו בעשרה שחקנים אחרי שקומפני הורחק בדקה ה-64 בצהוב שני, אך טיבו קורטואה הציל את הבלגים מספיגה ומנע מישראל נקודה שהיתה בהחלט מגיעה לה. החדשות הרעות: ליאור רפאלוב שספג כרטיס צהוב יחמיץ את המשחק הבא, מול בוסניה בחוץ.

מה הלאה? כל התסריטים לקראת המשך הקמפיין

זהבי מול הזאר: מעקב ראש בראש

הטוב, הרע והמכוער: ייני, זהבי וגוטמן

ביטון ומרציאנו בלטו, נאתכו אכזב: הציונים

אקסל ויטסל שחקן נבחרת בלגיה (שמאל) מול רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
כמה שהם היו קרובים. גרשון מול ויטסל/קובי אליהו
ניר ביטון שחקן נבחרת ישראל (שמאל) מול ניקולא לומברטס שחקן נבחרת בלגיה. קובי אליהו
מהיותר טובים בנבחרת הישראלית. ניר ביטון/קובי אליהו

אלי גוטמן, מאמן הנבחרת סיכם את המשחק: "פתחנו את המשחק רגוע, תוך כדי יצירת צמצום פערים, רצינו שהם לא ייכנסו למשחק. השער שספגנו מאכזב אותי, אבל ידענו לחזור. אני חשוב שגם לפני ההרחקה של קומפאני השתלטנו על המשחק ואחרי ההרחקה שלו בטח ובטח. קורטואה, שהוא שוער ענק, הוציא את הכדורים.

"השער הזה מרגיז אותי מאוד, כי יש לנו כיסוי של שמירה אישית וגיבוי. הבלגים הם בעלי מימדים אדירים, אבל מספיקה טעות אחת וזה 1:0 וזה כואב. היום אני הולך אחרת הביתה, לא כמו שהלכתי אחרי ויילס. היום שיחקנו נגד יריבה שמדורגת רביעית בעולם. לחצנו אותם גבוה במחצית השנייה. אני חייב להגיד תודה לקהל, שהדליק אותנו ואנחנו החזרנו לו. חבל שה-0:1 לרעתנו ולא לטובתנו".

"אם אנחנו רוצים ללכת לכיוון של מקום שני-שלישי, אנחנו צריכים לקחת נקודות בבוסניה, בוויילס וזה האתגר שלי כרגע. אתם ראיתם בעצמכם היום נבחרת ישראלית לוחמת, שמשחקת מודרני, חבל שהכדור לא נכנס לשער. אני מלא אמונה בבחורים שלי, בגישה שלהם. כשיש לי בחורים כאלה, יש לי אמונה בהם, אני עומד מאחוריהם ב-100%. עכשיו תסתכלו על הבית, אנחנו שתי נקודות מתחת למקום הראשון, זה נקודה פחות ממה שחשבתי ואני מאמין שנדביק את זה בהמשך הדרך".

"עכשיו דיברתי עם ראש הממשלה, שאמר לי - כל כך נהניתי לראות אתכם נלחמים, משתדלים, עובדים, עדיפים על יריב כמו בלגיה. זה מחמם את הלב, אבל אנחנו הולכים עם התוצאה. אני רוצה שבסיבוב השני, גם אם הכדורגל יהיה פחות טוב נצליח להביא נקודות. צריך להביא נגד מוויילס ובוסניה. לבוא כמו היום, כאנדרדוג. אני אדע איך להביא את הנבחרת הזאת כאנדרדוג למשחקים האלה".

עוד באותו נושא

ישראל הפסידה לבלגיה 1:0 במוקדמות יורו 2016

לכתבה המלאה
אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה. אלי גוטמן/ברני ארדוב

ניר ביטון, אחד השחקנים המצטיינים במשחק, אמר בסיום: "אפשר להגיד פספוס, כי שיחקנו מחצית שלמה כמעט נגד 10 שחקנים. זה היה קשה, שיחקנו נגד אחת הנבחרות הטובות בעולם, והיה לנו צ'אנס לעשות תוצאה טובה. לא עשינו את זה, אבל יש מה להתגאות. ניסינו להתנתק ממה שהיה נגד ויילס, והפנים קדימה".

אופיר מרציאנו: "היה חשוב לנו קודם כל להחזיר את חדוות המשחק, וראיתם את זה היום. למרות שהפסדנו היום, תראו את הקהל. נתנו 200 אחוז, כל שחקן שנכנס למגרש, ואני גאה בחברים. אם נמשיך ככה, יהיו תוצאות טובות בהמשך".

בן שהר: "הראינו בעיקר שיש לנו אופי. כל השחקנים גמורים. השוער שלהם לקח כמה כדורים מדהימים. חבל כי הגיע לנו לפחות תיקו במשחק הזה, אבל לפחות החזרנו את הכבוד מהמשחק מול ויילס". על המשחק הבא: "הפסדנו שני משחקים אבל שיחקנו מול נבחרת מצוינות. אנחנו קבוצה והיום הראינו את זה שכשאנחנו לוחמים אנחנו יכולים להיראות טוב. היה חסר השער הקטן שלא הגיע, אבל יוצאים גאים מהמשחק הזה".

ערן זהבי: "קורטואה היה במשחק גדול. הגיע לנו לכבוש היום ואנחנו יוצאים קצת מאוכזבים. במחצית הראשונה נראינו לא טוב, אבל במחצית השנייה היו לנו מוטיבציה גבוהה, רצון, הלכנו קדימה. בסופו של דבר ברור שאנחנו לא מרוצים מהתוצאות בשני המשחקים, ונצטרך לקחת את הנקודות בהמשך. ההבדל בין המשחקים נגד ויילס ובלגיה? אני לא חושב שהיינו צריכים סטירה כדי להתעורר. יש משחקים ששום דבר לא הולך, כמו נגד ויילס".

ביברס נאתכו: "זה ערב שאי אפשר להיות מרוצים ממנו, אבל כן נתנו משחק טוב. ידענו שרוב המשחק נתגונן, ההרחקה של קומפני נתנה לנו דחיפה, אבל הכדורים לא נכנסו. שלושה ימים קיבלנו בראש ובפנים אתה מרוסק בתוך תוכך ואתה צריך להתכונן למשחק הכי קשה שיש, וזה לא פשוט. אני שמח שהבחורים הראו".

לא לפתיחה הזו הם ציפו. טל בן חיים וניר ביטון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully