וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי ואדן הזאר: מעקב ראש בראש

הישראלי התעורר במחצית השנייה עם שתי בעיטות אדירות, הבלגי נצץ בראשונה ומרגע החלפתו נבחרתו נעלמה. בסופו של דבר, שוב הפסדנו לסופרסטאר, גם אם לא כבש או בישל כמו גארת' בייל

קובי אליהו

אחרי הנוקאאוט שחטף מגארת' בייל, הצבנו את ערן זהבי למעקב מול סופרסטאר נוסף, הפעם אדן הזאר הנפלא, כוכב צ'לסי ונבחרת בלגיה. התוצאות לפניכם:

אדן הזאר שחקן נבחרת בלגיה עם ערן זהבי. קובי אליהו
ראש בראש. ערן זהבי עם אדן הזאר/קובי אליהו
ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל (ימין) מול ניקולא לומברטס שחקן נבחרת בלגיה. קובי אליהו
ערן זהבי/קובי אליהו

ערן זהבי

מסירות מדויקות: 31
איבודים: 11
בעיטות לשער: 4
נגיעות ברחבה: 1
סחיטת עבירות: 2
עבירות: 2
חטיפות: 2
צהובים: 0
ביצוע קרנות ועונשין: 5
שערים: 0
בישולים: 0

דומיננטיות, יכולת וכימיה:

משחק הרבה יותר טוב של זהבי ביחס למפלה מול ויילס. התעורר בעיקר במחצית השנייה ומשך איתו את כל הנבחרת קדימה. מספר 7 בלט בזכות שתי בעיטות מסוכנות למסגרת של קורטואה, שהכניסו את ישראל למשחק ונתנו תקווה שבאמת אפשר להשוות. הוא עשה המון תנועה והשתדל, אך לא הצליח במאני טיים להיות חלק מיצירת מצבים מול השער של שוער צ'לסי.

מה קיבלנו:

קיבלנו זהבי טוב יותר, אבל ברמות האלה, ללא שחקני התקפה דומיננטים ובכושר טוב נוספים לצדו, קשה לו מאוד לבוא לידי ביטוי כמו שהוא רגיל. כמו שזה נראה עד עכשיו, הוא מתקשה לשחזר את היכולת הנהדרת מהניצחון הגדול על בוסניה.

שורה תחתונה:

לא רע, לא מספיק. אם זהבי לא ייצר את הניצוצות שלו, ישראל לא תהיה גם ביורו הזה. אין מה לעשות, עם היכולת המדהימה שלו בליגה, זהבי עצמו יצר את הציפיות הגדולות ממנו.

אדן הזאר נבחרת בלגיה. ברני ארדוב
וילמוטס עשה לגוטמן טובה והוציא אותו. אדן הזאר/ברני ארדוב

אדן הזאר

מסירות מדויקות: 54
איבודים: 11
בעיטות לשער: 0
נגיעות ברחבה: 0
סחיטת עבירות: 3
עבירות: 0
חטיפות: 0
צהובים: 0
ביצוע קרנות ועונשין: 1
שערים: 0
בישולים: 0

דומיננטיות, יכולת וכימיה:

אחרי שלוש דקות בלי נגיעה בכדור, להזאר נמאס והוא ירד לחצי המגרש של בלגיה כדי לקחת אותו. בדקה ה-10, אחרי שזז משמאל לאמצע, כדור עומק גאוני שלו כמעט הפך לשני של בלגיה, אבל דה בראונה החמיץ מול מרציאנו. בהמשך, כמו כל הנבחרת שלו, הזאר קצת נרגע, אבל המשיך לפזר כדורים לכל עבר ולשלוט במשחק, כשהוא נע בין שמאל למרכז ואפילו הולך ימינה, משגע את המגנים שלנו ובלתי ניתן לשמירה. בדקה ה-63, לא ממש ברור למה, וילמוטס החליט להוציא אותו ולהכניס את נאסר צ'אדלי. דקה חלפה וקומפני הורחק ובלגיה הסתבכה.

מה קיבלנו:

משחק קלאסי של הזאר. לא סתם הוא מוכתר פעמים רבות בממלכה בתור השחקן הטוב ביותר בפרמיירליג כיום. הקשר המרכזי לא הפסיק לגעת בכדור וגם אם היה מעט לא מרוכז והרבה לאבד כדורים, הוא נראה בעל בית בטדי מהרגע הראשון ונתן לבלגים את השקט הדרוש להם.

שורה תחתונה:

שלושה ימים אחרי בייל, קיבלנו פה סופרסטאר נוסף. לגוטמן זה פחות נחמד, אבל חובבי הכדורגל יכולים להרשות לעצמם ללקק את האצבעות.

לא לפתיחה הזו הם ציפו. טל בן חיים וניר ביטון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully