וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב עלתה לחצי הגמר עם 26:29 על הפועל אשדוד

בויאן בוטוליה כבש 14 שערים והוביל את האלופה לניצחון במשחק השלישי של סדרת רבע הגמר. היריבה בסיבוב הבא: מכבי ראשון לציון. בסדרה המקבילה: א.ס. רמת השרון נגד הפועל ראשון לציון

שחקן מכבי תל אביב כדוריד בויאן בוטוליה. עמית שיסל, איגוד הכדוריד, מערכת וואלה! NEWS
לקח את הקבוצה על הגב. בויאן בוטוליה/מערכת וואלה! NEWS, עמית שיסל, איגוד הכדוריד

מכבי תל אביב, אלופת ישראל בכדוריד, השלימה הערב (שלישי) את תמונת חצי גמר הפלייאוף, כשעברה את הפועל אשדוד עם 1:2 בסדרת רבע הגמר, בזכות ניצחון 26:29 במשחק השלישי. בחצי הגמר תפגוש מכבי תל אביב את מכבי ראשון לציון, שתיהנה מיתרון ביתיות. בסדרה המקבילה תתמודד מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון עם א.ס. רמת השרון המפתיעה, לה יהיה את יתרון הביתיות.

שלב חצי הגמר יחל ביום שלישי הבא, 7 באפריל. המשחק השני בסדרות ייערך ב-13 באפריל, ואם יהיה צורך במשחק נוסף הוא יתקיים ביום שישי, 17 באפריל.

בויאן בוטוליה היה האיש של האלופה בניצחון הערב, כשכבר במחצית כבש שבעה שערים (14 במשחק כולו) והוביל את מכבי תל אביב ליתרון 14:16 בהפסקה. הפער צמח לארבעה שערים וגרם לוובה זייקמן לקחת פסקי זמן, אבל אשדוד לא מצאה תשובה לבוטוליה , למרות יכולת טובה של יותם טל בהתקפה. ירין רוטברג עצר פנדל חמש דקות לסיום ואשדוד הקטינה ל-26:24, אבל מילאן מירקוביץ' ובוטוליה דאגו לסגור את הסיפור עם 26:29 ולשלוח את אשדוד לים.

כבשו למכבי תל אביב: בויאן בוטוליה 14 מ-21, מילאן מירקוביץ 7 מ-9, עומר דבדה 3, בר מסורי 2, דן נתן, ולדי קופמן וסשה בזברחני 1 כל אחד. עצירות שוער: אלדר שיקלושי 9 מ-34 - 26%.

כבשו להפועל אשדוד: יותם טל 7 מ-9, רועי ביטון 5 מ-7, עומרי קושמרו 4, טיאומיר דודר 3, רומן איזטולוב, דדי פרץ, גיל כרמין 2 כל אחד, אלעד טלקר 1. עצירות שוער: ירין רוטברג 7 מ-27 - 25%, מתן ארוואס 1 מ-10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully