וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קסאנו: "אני מתגעגע לכדורגל עד מוות. אני חולה בלעדיו"

החלוץ בן ה-32 נותר ללא קבוצה מאז ששוחרר מפארמה בינואר: "מתגעגע לאווירה, לאימונים, אבל מעל הכול לאדרנלין". הוסיף: "מעולם לא נהניתי מכדורגל כמו ברומא עם טוטי"

שחקני רומא בשנת 2004, אנטוניו קסאנו, פרנצ'סקו טוטי. AP
התקופה הכי יפה. קסאנו עם טוטי/AP

אנטוניו קסאנו התראיין למגזין איטלקי וסיפר על געגועיו העזים לכדורגל. החלוץ בן ה-32 שוחרר מפארמה בינואר ולא מצא קבוצה אחרת. קסאנו כבש העונה חמישה שערים ב-19 הופעות במדי הקבוצה המסובכת כלכלית, אבל החוזה בין הצדדים הותר אחרי שהוא לא קיבל משכורת במשך כחצי שנה.

"אני מרגיש חולה בלי כדורגל. אני מתגעגע עד מוות", אמר קסאנו למגזין "צ'י", "אני מתגעגע לאווירה בחדר ההלבשה, לאימונים, להיות עם החברים לקבוצה. אבל מעל הכול, אני מתגעגע לאדרנלין".

קסאנו לבש את מדי נבחרת איטליה 39 פעמים והיה חלק מהסגל במונדיאל האחרון. במשך שנים הוא היה אחד מהשחקנים הבולטים בסרייה א' - אם לא בזכות היכולת, בגלל הצבע. את התקופה שלו ברומא, בשנים 2001-2006, הוא זוכר במיוחד לטובה ובראיון אמר: "מעולם לא נהניתי מכדורגל כמו בזמן ששיתפתי פעולה עם פרנצ'סקו טוטי".

בגיל 32, קסאנו כבר רואה את הסוף והוא סיכם: "אני רוצה להמשיך לשחק, אבל אני רואה את עצמי בתפקיד של מנהל ספורטיבי בעתיד, מישהו שמתנהל ישירות מול השחקנים. אני יודע שאף אחד לא יעשה לי טריקים, כי אני מכיר את כל הטריקים בספר. אני לא חושב שיהיה בעתיד עוד אנטוניו קסאנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully