וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילם II הודיעה כי לא תממש את האופציה על בן שהר

הקבוצה ההולנדית החליטה שלא לנצל את האופציה בחוזהו של חלוץ נבחרת ישראל, אך עשויה להמשיך את ההתקשרות עמו תחת תנאים שונים. שהר כבש העונה שישה שערים בליגה ההולנדית ובישל ארבעה

בן שהר שחקן ווילם II. GettyImages
ימשיך לחגוג בהולנד או יעבור בקיץ? בן שהר/GettyImages

כשעתיים לפני פתיחת המשחק של נבחרת ישראל נגד בלגיה, התבשר שחקן הנבחרת בן שהר כי וילם II החליטה שלא לממש את האופציה עליו לעונה הבאה. הקבוצה ההולנדית אמורה הייתה למסור את החלטתה עד 1 באפריל, והערב (שלישי) הודיעה כי לא תנצל את האופציות על חוזיהם של הקשר עלי מסעוד והחלוץ שהר.

למרות זאת, ההחלטה לא מבשרת בהכרח על פרידה מהשחקן, אלא על חוסר הרצון של הקבוצה ההולנדית להאריך את החוזה תחת התנאים הקיימים. עדיין קיימת אפשרות ששהר ימשיך לעונה נוספת בווילם II, אך בתנאים כספיים שונים. בהנהלה כבר הודיעו כי הם מתכוונים לדון עמו על חוזה חדש.

כזכור, במועדון המדורג במקום השמיני בליגה ההולנדית הביעו לאחרונה שביעות רצון מיכולתו של שהר בן ה-25, שלפני פגרת הנבחרות כבש צמד בניצחון 1:2 על דורדרכט ובסך הכול במאזנו העונה שישה שערי ליגה ועוד אחד בגביע, בנוסף לארבעה בישולים.

המצב הנוכחי עשוי לגרום לג'ורדי קרויף, שרצה את שהר במכבי תל אביב בשנתיים האחרונות, לנסות פעם נוספת להביא את החלוץ לקרית שלום.

  • עוד באותו נושא:
  • בן שהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully