וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: שחקני הקבוצה קיבלו תלושים לחג

31.3.2015 / 18:53

קובי בלדב ורועי דניאל הפתיעו את השחקנים עם 250 שקל בתלושים ועוד מארז של שוקולדים ובקבוק יין. המנכ"ל עודד ואמר לשחקנים: "מצבנו כמו זה של בני ישראל כשיצאו ממצרים"

בצל הבעיות הקיומיות והשבתת האימונים בשבוע שעבר, הצליחו במכבי נתניה לארגן לשחקנים שי לחג הפסח. בהרמת הכוסית שנערכה היום (שלישי) קיבל כל שחקן תווי קנייה בסך של 250 שקל וכמו כן מארז נאה של שוקולדים ובקבוק יין. שחקנים בקבוצה פירגנו לחבר ההנהלה קובי בלדב וטענו הערב כי הוא פעל מאחורי הקלעים מול אחד הספונסרים של המועדון כדי לשכנע אותו להרים את התרומה לטובת השי לשחקנים.

ערן לוי שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
חג שמח. ערן לוי/קובי אליהו

במעמד הרמת הכוסית, דיבר מנכ"ל המועדון רועי דניאל ועשה הקבלה בין מצב המועדון למצבם של בני ישראל בעת יציאת מצרים", אמר דניאל לשחקנים. "גם הם הלכו אל הלא נודע וגם הם צעדו במדבר בלי לדעת מה עומד לקרות להם. אבל אני משוכנע שבדיוק כמוהם, גם הסוף שלנו יהיה סוף טוב ובקרוב ניחלץ מהמצב אליו נקלעה הקבוצה".

בהרמת הכוסית נכח גם נציג מעיריית נתניה, שחיזק את השחקנים ואמר להם: "מכבי נתניה הוא הברומטר של העיר הזו. כשהמועדון מצליח, התושבים מאושרים ושמחים וכשיש בעיות והמועדון למטה, מצב הרוח של כל תושבי העיר בירידה. מכבי נתניה זה מותג גדול והמותג הזה עוד יזהר ועוד ינצנץ".

שחקנים בקבוצה ציינו שהאווירה באימון הייתה נהדרת ושלמרות כל הבעיות ואי הוודאות, יש כרגע תחושות מאוד נעימות בין השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully