וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "יש לי שלושה חברים טובים ב-NBA, כל השאר חברים לקבוצה"

אף על פי כן, קינג ג'יימס הדגיש: "אני מבין כמה לאב וקיירי חשובים לנו. חברים או לא, בסופו של דבר כולנו כאן כדי לעשות דבר אחד, וזה לנצח". וגם: השיחה המכוננת של לברון ואירווינג

קיירי אירווינג שחקן קליבלנד קאבלירס עם לברון ג'יימס. AP
הרומן פורח. לברון וקיירי/AP

בשבועות האחרונים, הנושא החם בו עוסקת התקשורת האמריקאית בנוגע לקליבלנד של דיוויד בלאט הוא היחסים בין צמד הכוכבים, לברון ג'יימס וקווין לאב. כתבה שפורסמה היום (שלישי) באתר Cleveland.Com הרחיבה בנושא, וציטטה את קינג ג'יימס כאומר: "יש לי שלושה חברים טובים מאוד בליגה, והם כרמלו אנתוני, כריס פול ודוויין וייד. אחר כך יש לי חברים לקבוצה. החבר'ה איתם אני נמצא כל יום. אבל אני מבין כמה קיירי אירווינג חשוב לקבוצה, ואותו דבר נכון גם לקווין לאב".

"חברים או לא, בסופו של דבר כולנו כאן כדי לעשות דבר אחד, וזה לנצח", הוסיף לברון. "כדי שנמצה את הפוטנציאל שלנו, השלישייה הגדולה צריכה להיות גדולה. זה לא יכול להיות קיירי ערב אחד, אני ערב אחר וקווין ערב אחר. כולנו צריכים להתחבר יחד באותו זמן כדי להצליח".

אירווינג סיפר על ההפסד ליוטה בתחילת העונה, בו סיים עם אפס אסיסטים, אחריו אמר לו לברון: "אסור שיהיה לך משחק ללא אסיסטים. אתה יכול לחלק אחד, שניים, שלושה, אבל לא אפס. אמרתי לו - אחלה, זה לא יקרה שוב, וזה לא קרה מאז שוב. אני לא רוצה להגיד שמערכת היחסים שלנו לא היתה מעורערת לפעמים. כמובן שהוא רואה את המשחק בצורה אחת ואני רואה אותו בצורה אחרת. מה שהופך אותנו לקבוצה מצוינת זה ששנינו יכולים לראות את המשחק בצורה שלנו".

בכתבה התייחס לברון בעיקר ליחסיו עם אירווינג. על פיו, אחת הסיבות העיקריות שעזב את מיאמי לטובת קליבלנד בקיץ האחרון היתה כדי לשתף פעולה עם הרכז הצעיר. "ידעתי כמה מיוחד הוא", סיפר ג'יימס. "לא היה לו המון ניסיון, אבל רציתי שהוא ילמד תוך כדי תנועה. הגישה שלו השתנתה בצורה בלתי רגילה".

שחקני קליבלנד קאבלירס קווין לאב (ימין) לברון ג'יימס (שמאל). AP
אל תדאגו להם. לברון ולאב/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully