וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל ואן דר וארט יעזוב את המבורג בתום העונה

המועדון מצפון גרמניה שחרר הודעה רשמית על עזיבתו של הקשר ההולנדי בן ה-32. עדיין לא ברור לאן יעזוב. "המבורג זה המועדון שלי ותמיד יישאר המועדון שלי", אמר מספר 23

רפאל ואן דר וארט שחקן המבורג. GettyImages
זהו, עוזב את צפון גרמניה שוב. ואן דר וארט/GettyImages

אחרי כל השמועות והדיבורים, היום (שלישי) זה הפך לרשמי: רפאל ואן דר וארט יעזוב את המבורג בקיץ הקרוב. הקשר ההולנדי התראיין לאתר הרשמי של HSV והודיע על החלטתו, כשהוא גם לא שולל את האפשרות לחזור למועדון ביום מן הימים כחלק מהצוות המקצועי. כזכור, לפי ידיעות בתקופה האחרונה דובר על כך שהמבורג עצמה הודיעה לקשר ההולנדי כי תשחרר אותו בקיץ.

ואן דר וארט התייחס לעזיבה שלו ואמר: "אני בסדר גמור עם ההחלטה הזו. הייתי לי שיחה טובה עם המנהל המקצועי דיטמר ביירסדורף ונישאר ידידים. זו ההחלטה הנכונה מבחינת שני הצדדים ואני יכול לחיות עם זה. מבחינתי, אין בעיה, הכול בסדר. כרגע, אני רק מתמקד בשמונת המשחקים שנותרו לי בהמבורג וזה הדבר היחיד שמעניין אותי. כשתהיה אינפורמציה, אעדכן".

ואן דר וארט שיחק בהמבורג בסך הכול שש שנים ואמר: "HSV הוא ויישאר המועדון שלי ואני עדיין גאה ללבוש את החולצה של הקבוצה. בשלוש השנים הראשונות היו הרבה רגעים יפים, סיימנו במקום השלישי, שיחקנו בליגת האלופות, זכינו באינטרטוטו והייתה לנו קבוצה חזקה מאוד. השנתיים האחרונות היו מאכזבות מאוד כמובן, אבל אני עדיין מרגיש שאפגש עם כולם פה בעוד כמה שנים. כרגע, אני רוצה להמשיך לשחק ככל שאני יכול, אבל אם באיזשהו שלב אוכל לחזור למועדון זו תהיה מחמאה גדולה בשבילי ויש סיכוי טוב שאחזור ביום מן הימים. יותר חשוב שנישאר העונה בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully