וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון עדיין בספק לגלאטסראיי, היינס: "הרגשנו עם הגב לקיר"

31.3.2015 / 11:04

הרכז הפצוע עדיין סובל מדלקת ברגל ועלול להחמיץ את המפגש החשוב ביום חמישי. היינס על הניצחון בחולון: "הצלחנו להתעלות, נלחמנו כמו שצריך". אלטיט: "אגיע כדי לתרום בכל פעם שיקראו לי"

ברני ארדוב

שחקני מכבי תל אביב התקשו אמנם למשך רוב המשחק אמש מול חולון, אולם נשמו לרווחה אחרי שגירדו ניצחון 82:86, למרות פציעות מרובות וסגל קצר במיוחד. מרקיז היינס סיכם את המשחק: "היה משחק קשה, יש להם מגרש חם עם אווירה חמה, ידענו עוד לפני המשחק שחולון היא קבוצה של קלעים טובים וכך היה, הם קבוצה מאוד כישרונית אבל ידענו מה לעשות כדי לנצח. אני חושב שהמפתח מול חולון היה פשוט להילחם. כולם נלחמו וראו את זה על המגרש, היו רגעים במשחק שהרגשנו שאנחנו עם הגב לקיר ושיחקנו קשוח. יוגב פצוע אז אלטיט שיחק איתנו, היה בהחלט שונה כי שיחקנו בהרכבים שונים, אבל הצלחנו להתעלות כולם תרמו כל מה שיכלו כדי שנצליח לנצח ואני שמח שעשינו את זה".

על היכולת של מכבי תל אביב בשבועות האחרונים הוסיף האמריקאי: "יש עליות ומורדות במשך העונה. זה לא משנה, אנחנו חייבים למצוא דרך להשיג ניצחונות. זה הכי חשוב".

שחקן מכבי תל אביב מרקיז היינס. ברני ארדוב
הפנים ליום חמישי. היינס/ברני ארדוב

במכבי דרוכים לקראת המשחק החשוב ביורוליג מול גלאטסראיי: "ביום חמישי מחכה לנו משחק חשוב, משחק שהוא חלק גדול מהעונה שלנו. נצטרך להגיע מפוקסים עד כמה שניתן, לנסות ולבצע את תוכנית המשחק שלנו".

הצהובים שיחקו ללא יוגב אוחיון הפצוע. אוחיון, הסובל מדלקת ברגל, עדיין בספק ליום חמישי. במכבי מאמינים שהוא ישחק, אולם הפציעה הבעייתית עלולה להשאירו בחוץ. בשל החוק הרוסי והסגל הישראלי המצומצם של הישראלים אף הזעיקו את בן אלטיט המשחק בעירוני רמת גן, לו כרטיס כפול. בשל בעיית העבירות של ג'ייק כהן במהלך המשחק, אלטיט אף קיבל נתח מכובד של דקות, כולל בשלבי ההכרעה.

גודס אמר על אלטיט כי "הוא הוסיף לנו גוף ואגרסיביות במשחק". בן אלטיט עצמו אמר: "השתדלתי לעשות את מה שצריכים ממני, ידעתי שאם אני בא לפה אני לא בא כדי לעשות 30 נקודות ולנצח את המשחק, אלא לעשות מה שאני טוב בו, לתת גוף, לקחת ריבאונד כשצריך. מכבי זה המועדון שלי ואפילו שאני משחק בקבוצה אחרת אגיע מתי שיגידו לעזור ולעשות את מה שמכבי צריכה שאתרום בו. מכבי זה הבית שלי, לפני שאני שחקן אני גם אוהד הקבוצה, אז טבעי שאני רוצה שהם ינצחו ולכן הגעתי חד ודרוך". לשאלה האם הוא ישוב לקבוצת הבוגרים העונה או בעונה הבאה, השיב אלטיט כי "כרגע העונה לא נגמרה. כשהיא תסתיים נשב, נדבר ונחליט".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully