וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן השתחלה לפלייאוף העליון עם שער בדקה ה-96

האורדונים ניצחו בשנייה האחרונה של הדרבי 1:2 את הכח עמידר רמת גן בחוץ והשיגו את המקום השני. גם אחי נצרת ומכבי יבנה בפנים, הפועל ראשון לציון, רמת השרון והרצליה בתחתון. לוד שנייה

לירן כהן שחקן הפועל רמת גן (אמצע) עם אלמוג בוזגלו. ברני ארדוב
הפועל רמת גן בפלייאוף העליון/ברני ארדוב

המחזור ה-30 והאחרון בעונה הסדירה של הליגה הלאומית הגיע הערב (שני) לסיומו עם הכרעות לגבי העולות האחרונות לפלייאוף העליון: אחי נצרת, מכבי יבנה והפועל רמת גן, שניצחה את הדרבי בדקה ה-96, הן המאושרות.

seperator

הכח עמידר רמת גן - הפועל רמת גן 2:1

דרמה אדירה בדרבי. הכח, האחרונה בטבלה, שעושה את דרכה הבטוחה לליגה א', ניסתה לקלקל ליריבה העירונית, אבל בדקה ה-96 איסמעיל לינג'נה כבש את השני שלו והקפיץ את האורדונים למקום השמיני, תוך הם משאירים מאחור ארבע קבוצות ושולחים את רמת השרון לפלייאוף התחתון. עוד קודם לכן, רועי זיקרי כבש להכח (37) ולינג'נה איזן מיד (39).

אחי נצרת - מכבי יבנה 0:2

צמד מהיר של עלי חטיב (52, 59) שלח את אחי נצרת אל הפלייאוף מהמקום השישי עם 41 נקודות. יבנה, שהייתה תלויה בעצמה, ניצלה בזכות העובדה שהיריבות שלה פישלו. נצרת נראית דרוכה ומוכנה למפגש מול מכבי תל אביב בחצי גמר גביע המדינה ועכשיו היא יכולה להתכונן אליו בראש שקט.

הפועל עפולה - הפועל ניר רמת השרון 0:0

איזה פספוס לרמת השרון. הקבוצה מבירת העמק, שנמצאת במקום הרביעי, רגועה מאוד וגם היא בהכנות לחצי גמר הגביע, שם תפגוש את הפועל באר שבע. לעומת זאת, רמת השרון ידעה ששער ישלח אותה לפלייאוף העליון, אבל לא השכילה למצוא אחד כזה וכעת תבזבז את זמנה עד לסיום העונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עלי חטיב שחקן אחי נצרת. אדריאן הרבשטיין
צמד כל כך חשוב שלו. חטיב/אדריאן הרבשטיין

הפועל ראשון לציון - עירוני טבריה 4:1

טבריה מנסה להישאר בליגה והשיגה שלוש נקודות יקרות בזכות הצגה גדולה מול הקבוצה מעיר היין, שגם היא אחת המאוכזבות שהולכות אל הפלייאוף התחתון. תיקו היה מספיק לראושן, אבל מתן פלג (12), שלום עקיבא עם צמד (35, 40) ולירון אלימלך (75) פירקו אותה. רמי ביינשרדיני רק צימק (86).

בני לוד - מכבי הרצליה 1:3

לוד חזרה אל המקום השני לאחר שהפכה פיגור. היא מובילה כעת בשתי נקודות על הפועל כפר סבא השלישית. הרצליה לעומת זאת, הייתה יכולה לעלות לפלייאוף העליון עם ניצחון, אך לאחר יתרון מוקדם של ג'ורדן פושה (12), היא ספגה מאוסיי מאוולי שוויון (45). במחצית השנייה, דור הלוי קבע מהפך עם שער עצמי (59) ומשה בן לולו השלים (84), שש דקות אחרי הרחקתו של אדריאן פרננדס מהרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully