וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק וילמוטס: "ישראל חיה פצועה, היא מסוכנת מאוד עבורנו"

מאמן השדים האדומים מארק וילמוטס מתכונן למפגש מול נבחרת ישראל (שלישי, 21:45, ישיר בערוץ 1), שנדחה בעקבות מבצע צוק איתן. ויטסל: "אני בכושר טוב ורואים את זה גם בנבחרת"

צילום: קובי אליהו עריכה: טל רזניק

נבחרת בלגיה המאיימת מתכוננת במלוא המרץ למשחק הדחוי מול ישראל מחר (שלישי, 21:45, ישיר בערוץ 1) במסגרת בית ב' במוקדמות יורו 2016. השדים האדומים מגיעים למשחק באצטדיון טדי אחרי 0:5 משכנע על קפריסין בבית, ששחרר מעט לחץ אחרי פתיחה מאכזבת לקמפיין. הבלגים מדורגים במקום השלישי בבית עם נקודה אחת פחות מישראל, ויכולים להשתוות לויילס הראשונה בתסריט של ניצחון. היום ערך מאמן בלגיה מרק וילמוטס מסיבת עיתונאים לקראת המשחק.

שחקני נבחרת בלגיה. קובי אליהו
יכולים לפנטז על המקום הראשון. הבלגים באימון המסכם/קובי אליהו

מארק וילמוטס, מאמן הנבחרת הבלגית, אמר: "ישראל היא חיה פצועה וזה רגע מאוד מסוכן עבורנו לשחק מולה בגלל זה. אנחנו לא פייבוריטים. אי אפשר להיות פייבוריטים במשחק חוץ כזה מול נבחרת כמו ישראל. אחרי 10-15 דקות נוכל לדעת לאיזה כיוון המשחק הזה הולך ואם זה יראה דומה למשחק שהיה לישראל מול ויילס או שזה יראה שונה לחלוטין. היה לנו מספיק זמן להתאושש מהמשחק מול קפריסין והטיסה לפה, כך שאין לנו שום תירוצים לקראת המשחק מחר".

עוד אמר וילמוטס: "הוולשים שיחקו עם שמונה מאחורה ועם ראמזי ובייל מקדימה, שהמהירות שלהם עשתה את כל ההבדל. אי אפשר לעשות השוואה ביניהם לבין הנבחרת שלנו. זהבי, רפאלוב ונאתכו מאוד איכותיים והמטרה שלנו היא להבין איך לעצור. ישראל היא נבחרת מכובדת".

הקשר המצוין אקסל ויטסל הוסיף: "שיטת המשחק שהצליחה לנו מול קפריסין תצטרך לחזור על עצמה גם מחר. אני אישית מרגיש מצוין, אני בכושר טוב ורואים את זה לדעתי, גם בקבוצה וגם בנבחרת. אני מקווה להיות בהרכב הראשון מחר פעם נוספת. הנבחרת תצטרך להיות מוכנה, גם אני, כדי שנשיג פה את התוצאה הרצויה מבחינתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טיבו קורטואה שוער נבחרת בלגיה. קובי אליהו
האיש של בלגיה בין הקורות. קורטואה/קובי אליהו

ויטסל הוסיף: "לא אכפת לנו בית או חוץ, ננסה לשחק את המשחק שלנו, להחזיק בכדור כמה שיותר. מה שחשוב לנו זה רק להשיג את הנקודות, לא שום דבר אחר. חשוב לי לתת כל מה שאני יכול. אם כל אחד מהשחקנים ייתן מה שהוא יכול, ננצח. אחרי שניצחנו את קפריסין, אנחנו מגיעים עם המנטליות הנכונה. יצא לי לשחק כמה פעמים מול ביברס נאתכו, הוא שחקן איכותי. אבל לא ייצא לי לראות את המשחק שלו ושל ישראל מול ויילס".

שוער צ'לסי, טיבו קורטואה, אמר: "אני בטוח שמחר תהיה לי עבודה, אבל אני תלוי גם בכל הקבוצה. אם נשחק טוב, יהיה בסדר. המטרה שלנו היא לסיים ראשונים בבית".

למארק וילמוטס יש חתיכת נבחרת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully