וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: איטליה - אנגליה 1:1, הולנד - ספרד 0:2

ההולנדים התאוששו מהתיקו מול טורקיה בזכות שערים של סטפן דה פריי (13) ודייבי קלאסן (16). אנדרוס טאונזנד כבש בדקה ה-79 וביטל יתרון מוקדם של האיטלקים. אוסטריה-בוסניה 1:0, גאנה-מאלי 1:1

שחקני נבחרת איטליה חוגגים. AP
שחקני איטליה חוגגים/AP

אחרי משחקי מוקדמות יורו 2016, קיימו הערב (שלישי) חלק מהנבחרות הגדולות משחקי אימון. אנגליה סיימה ב-1:1 מול איטליה בחוץ, בעוד הולנד התאוששה מהתיקו הביתי מול טורקיה בשבת עם 0:2 מרשים על אלופת אירופה ספרד. בוסניה, מהבית הישראלי, סיימה ב-1:1 בחוץ מול אוסטריה. גאנה של אברהם גרנט סיימה ב-1:1 מול מאלי.

seperator

איטליה - אנגליה 1:1

האזורי היו קרובים לרשום ניצחון שני ברציפות מול אנגליה אחרי שעשו את זה עם 1:2 במונדיאל האחרון, אבל סיימו בתיקו שני ברציפות אחרי ה-2:2 מול בולגריה בשבת האחרונה. אנגליה, שטיילה ל-0:4 מול ליטא החלשה בשישי, יכולה בסך הכול להיות מרוצה.

האיטלקים כבשו ראשונים ועשו את זה בדקה ה-29 לאחר שג'ורג'יו קייליני הגביה, ועוד עם רגל ימין, גרציאנו פלה נגח לפינה הרחוקה פנימה את ה-0:1. האנגלים הצליחו להשוות בדקה ה-79 עם בעיטה אדירה של אנדרוס טאונזנד, שבעט מ-18 מטר פנימה את ה-1:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן נבחרת הולנד דייבי קלאסן חוגג. AP
קלאסן חוגג/AP

הולנד - ספרד 0:2

אלופת אירופה חיפשה נקמה על ה-5:1 במונדיאל? כנראה שלא. ויסנטה דל בוסקה העלה הרכב משני לחלוטין למפגש מול השלישית במונדיאל הולנד, וספרד הפסידה 2:0 להולנד. הכתומים התאוששו מהתיקו הביתי והדי מביך מול טורקיה עם ניצחון מרשים, אולי זה ישפר להם מעט את המוראל לקראת המשך הקמפיין והמאבקים שלהם על הכרטיס בצרפת 2016.

ההולנדים עלו ליתרון בדקה ה-13 לאחר שסטפן דה פריי הגיע ראשון לכדור גובה ונגח נהדר פנימה את ה-0:1. דייבי קלאסן הכפיל את היתרון כעבור שלוש דקות לאחר שנותר במצב טוב בתוך הרחבה, בעט פעם אחת ונבלם אצל דוד דה חאה, אבל בעט שוב את ה-0:2.

seperator

אוסטריה - בוסניה 1:1

שלושה ימים אחרי ה-0:3 באנדורה, הצליחו הבוסנים להשיג תוצאה לא רעה נוספת. הפעם זה הסתיים עם 1:1 בחוץ מול אוסטריה החזקה, שמובילה את בית ז' במוקדמות היורו עם 13 נקודות מ-15 אפשריות. פפ גווארדיולה קיבל סיבה אחת גדולה לדאגה כשדויד אלאבה נפצע באוסטריה והוחלף.

מארק יאנקו כבש ראשון בדקה ה-34 כדי להעלות את אוסטריה ליתרון 0:1. הבוסנים הצליחו לאזן בדקה ה-48 לאחר שאיזט חאירוביץ' בעט כדור נהדר עם רגל שמאל מ-20 מטר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:1.

seperator
שחקן נבחרת בוסניה אדין דז'קו לפני שחקן אוסטריה אלכסנדר דראגוביץ'. AP
דז'קו מול דראגוביץ'/AP

גאנה - מאלי 1:1

אברהם גרנט ונבחרתו הפסידו בשבת 2:1 במשחק ידידות מול סנגל, והפעם היו קרובים לניצחון, אבל ספגו שער בדקה ה-70 שמנע מהם ניצחון על יריבה אפריקאית אחרת. הגנאים עלו ליתרון בדקה ה-52 בזכות שער של עמנואל אג'ימנג באדו, שקבע 0:1. בקארי סאקו הצליח לאזן בדקה ה-70 בזכות פנדל מוצלח וקבע 1:1.

פורטוגל - קייפ ורדה 2:0

כריסטיאנו רונאלדו לא שיחק, פרננדו סנטוס העלה הרכב שרובו שחקנים מחליפים, אבל ההפסד של פורטוגל ב"דרבי" נגד קייפ ורדה הוא עדיין קצת מביך. אודאיר פורטס מריימס הצרפתית כבש ראשון בדקה ה-38 והבלם גגה שמשחק שמאריטימו הפורטוגלית, הכפיל בדקה ה-43.

seperator

משחקים נוספים:

רוסיה - קזחסטן 0:0

שוויץ - ארה"ב 1:1
לשוויץ: ולנטין שטוקר (80), לארה"ב: ברק שיי (45), ג'וזי אלטידור (הורחק, 68)

שבדיה - איראן 1:3
לשבדיה: זלאטן איברהימוביץ' (11), מרכוס ברג (21), אולה טויבונן (89), לאיראן: ג'באד נקונאם (24)

אוקראינה - לטביה 1:1
לאוקראינה: אנדריי ירמולנקו (35), ללטביה: מקסימנקו (92)

לוקסמבורג - טורקיה 2:1
ללוקסמבורג: מריו מוטש (32), לטורקיה: מבלוט ארדינג (4), הקאן צ'לאנוילו (87)

סלובקיה - צ'כיה 0:1
לסלובקיה: אונדריי דודה (49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully