וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי מדל על הדריכה על ניימאר: "חלק ממשיכים לשחק, חלק עושים הצגות"

כוכב נבחרת ברזיל זעם על התיקול הבוטה שספג מקשר צ'ילה: "אם זה חלק מהמשחק, זה לא כדורגל אלא UFC. ארבעה שופטים, ואף אחד לא ראה". מדל תקף בחזרה

גארי מדל נבחרת צ'ילה דורך על ניימאר, ברזיל. רויטרס
שנים צודקים. ניימאר מול מדל/רויטרס

ניימאר שוב מבקש הגנה. חלוץ נבחרת ברזיל דורש שהשופטים ישימו עין צמודה יותר על שחקני התקפה, אחרי שאמש (ראשון) ספג דריכה משחקן צ'ילה גארי מדל במהלך משחק ה"ידידות" בין ברזיל לצ'ילה, שבו ניצחו הסלסאו 0:1 משער של פירמינו ורשמו ניצחון שמיני רצוף תחת דונגה.

השופט מרטין אטקינסון הוציא שבעה כרטיסים צהובים בקרב בין הדרום אמריקאיות באיצטדיון האמירויות בלונדון ושרק ל-47 עבירות, אבל לא הבחין בדריכה של מדל על הרגל של ניימאר, שלפחות על פי המצלמות נראתה די אלימה.

כעת ניימאר כבר חושב על הקופה אמריקה, שתיפתח בצ'ילה בחודש יוני הקרוב, ומזהיר מאלימות. כזכור, ניימאר החמיץ את חצי גמר המונדיאל אחרי שספג ברכייה ברבע הגמר מול קולומביה, כשחואן זוניגה פצע אותו בגב.

ניימאר, נבחרת ברזיל. רויטרס
"מישהו משלם את המחיר, ואני זה שסופג את הכאבים"/רויטרס

"אני מקווה שהשופטים בקופה אמריקה יבחינו בדברים כאלה, כי אני לא יכול להגן על עצמי", אמר ניימאר, "אני לא יכול להילחם בחזרה, אני לא יכול לעשות כלום. אם יש שופט על המגרש, תפקידו הוא להעניש אותם ולשים עין על מה שקורה. השופט עשה עבודה טובה, אבל החמיץ את התקרית הזאת.

"זה לא חלק מהמשחק, כי אם זה כן, צריך לשנות את שם המשחק מכדורגל ל-UFC. השופט לא ראה את זה. יש ארבעה שופטים, ואף אחד לא ראה את זה. זה קורה, אבל מישהו משלם את המחיר, ואני זה שסופג את הכאבים".

מדל, מנגד, השיב מתקפה משלו, וצייץ בטוויטר שניימאר עושה הצגות. "דריכה היא חלק נורמלי מהמשחק", כתב קשר אינטר, "יש כאלה שעושים תיאטרון, ויש כאלה שממשיכים לשחק. חבל מאוד שלא כולם רואים את זה".

עוד באותו נושא

ידידות: ברזיל ניצחה 0:1 את צ'ילה, צרפת חגגה 0:2 על דנמרק

לכתבה המלאה
ניימאר, נבחרת ברזיל. רויטרס
ניימאר, נבחרת ברזיל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully