וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף זה קורה: מכבי חיפה תיפרד מיניב קטן מול בית"ר ירושלים

30.3.2015 / 11:52

הקשר שפרש אישר את הגעתו לאצטדיון בחיפה, והמועדון ייפרד ממנו רשמית. הטקס ייערך בשיתוף הקופים הירוקים: "בחר לשחק רק בחיפה והפך לאייקון וסמל". 24,500 צופים הבטיחו את מקומם

one

אחרי לא מעט גישושים מצד שני הצדדים בחודשים האחרונים, מכבי חיפה תערוך את טקס הפרידה מיניב קטן במשחק הבית הקרוב מול בית"ר ירושלים. אחד מסמלי המועדון הגדולים בשנים האחרונות אישר את הגעתו לסמי עופר ביום ראשון. "קטן החל דרכו בגיל תשע בבית הספר לכדורגל של מכבי חיפה, המשיך בקבוצת הילדים, הנערים והנוער, נחשב לאורך כל הדרך כפוטנציאל גדול שעשוי להצעיד ביום מן הימים את הקבוצה הבוגרת להישגים גדולים", נמסר מהמועדון. "על אף שחוזר על ידי קבוצות ישראליות רבות, בחר קטן לשחק בארץ אך רק במכבי חיפה. הוא הפך לאייקון וסמל על-ידי הקהל והמועדון. לראייה: חולצתו - מספר 20 - היא הנמכרת ביותר בכל הזמנים במועדון, דבר שהעיד על הפופולריות הרבה לה זכה השחקן במהלך הקריירה בירוק. קטן - המנהיג, הקפטן עטור התארים, האגדה הירוקה – פרש בסיום העונה שעברה ממשחק פעיל והרטיט את לבבותיהם של כל חובבי הכדורגל בישראל ואת אוהדי מכבי חיפה בפרט". הטקס ייערך בשיתוף הקופים הירוקים.

שחקן מכבי חיפה יניב קטן חוגג. Vadim Ghirda, AP
"חולצתו - מספר 20 - היא הנמכרת ביותר בכל הזמנים במועדון". יניב קטן/AP, Vadim Ghirda

חיפה ממשיכה להתאמן ללא שחקני הנבחרות, שישובו לאימונים ביום רביעי, לאחר משחק הנבחרת מול בלגיה. בלבול ממשיך להכין את הקבוצה לקראת המשחק הקרוב, שהפסד בו עשוי לחסל סופית את החלום להגיע לאירופה העונה. בחיפה מבינים את חשיבות הניצחון במשחק הקרוב, משום שאם הקבוצה לא תגיע העונה למפעלים האירופאים יופחת ממאזנה ניקוד שיגרום לה לא להיות מדורגת בעתיד בכל השלבים במוקדמות הליגה האירופית או ליגת האלופות, ובכך להקשות עליה לחזור לשלב הבתים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
היציע הצפוני באצטדיון בחיפה סגור, שלט של יניב קטן, מכבי חיפה. ברני ארדוב
השלט לכבודו של קטן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully