וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנטייה של גוטמן לקראת בלגיה: עיבוי האמצע על חשבון שחקן כנף

30.3.2015 / 8:52

רוב ההרכב של נבחרת ישראל כבר סגור, ותלוי בעיקר בניר ביטון. המאמן העביר רמז עבה לשחקנים: "חושב הגנה". שהר, זהבי וחמד עשויים לפתוח יחד. בן חיים: "הוולשים התכוננו אליי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול בלגיה, כשהערב היא תערוך את האימון המסכם בו יתרגל גוטמן לראשונה את ההרכב שלו לקראת המשחק, כשההתלבטות של המאמן נוגעת בעיקר למרכז השדה שלו. על פי ההערכה, ההגנה תורכב מאוראל דגני, רמי גרשון, טל בן חיים ועומרי בן הרוש. גוטמן שוקל לעשות שינוי מסוים בעמדת המגן ולהעביר את דגני לשחק כבלם, אבל הסיכויים לכך נמוכים יותר משום שהוא מעדיף את גרשון כבלם.

בנבחרת מעריכים שניר ביטון יהיה כשיר עד האימון ואם זה יקרה הוא יתורגל לצד ביברס נאתכו ואחד מהשניים – בירם כיאל או שרן ייני, כשהאחרון זוכה לעדיפות. במקרה כזה, גוטמן יוותר על שחקן כנף ורפאלוב עשוי למצוא את עצמו על הספסל. בן שהר, ערן זהבי ותומר חמד עשויים לפתוח יחד. אם רפאלוב בכל זאת יפתח, גוטמן יוותר על שהר או חמד כשאחד מהם יפתח בהתקפה.

גוטמן שלח מסר עבה לשחקנים לפני האימון לגבי התכניות שלו כשאמר להם: "אני חושב על החלק ההגנתי. טבעי שבמשחק כזה נצטרך לעמוד טוב בהגנה. אם לא נשמור על הדקויות הכי קטנות, נספוג. זאת נבחרת שאתה מראש יודע שהגנתית אתה צריך להיות מושלם נגדה ולא לעשות טעויות". חמד, אגב, עבר אתמול סמוך לחצות טיפול, אבל צפוי להיות כשיר למשחק. שחקני הנבחרת יצאו הבוקר למרכז ירושלים ויבקרו בכותל. "קצת תפילות לא יזיקו לפני משחק כזה", אמרו.

טל בן חיים נבחרת ישראל. קובי אליהו
"היה לנו חוסר מזל נגד ויילס". בן חיים/קובי אליהו

בינתיים, חלוץ מכבי תל אביב, טל בן חיים, דיבר על התבוסה לויילס וגם על התפקוד שלו במגרש. "היה לנו חוסר מזל. אני חושב שהתוצאה הרבה יותר רעה מאיך שהמשחק התפתח והתנהל. אם לא היינו סופגים דקה למחצית, היה משחק מאוד שקול. אבל קיבלנו גול בדקה קריטית וזה פגע במחצית השנייה. איך היא התחילה כולם יודעים. חבל", אמר החלוץ.

בן חיים התייחס גם לעובדה שלא הצליח לבוא לידי ביטוי במשחק. "אין ספק שאחרי המשחקים האחרונים בקמפיין הם התכוננו גם אליי. אני כבר לא אנונימי כמו שהייתי לפני. הם שיחקו עם שלושה בלמים. גוטמן תכנן שאהיה במצ'-אפים עם ג'יימס קולינס, אבל בפועל הייתי כל הזמן עם גאנטר. הוא לא היה מגן כנף, אלא מגן לכל דבר. היה קשה מאוד לפצח את המערך הזה. לא הופתענו מהמערך, ידענו כבר לפני המשחק שהם הולכים לשחק ככה. אם לא היינו סופגים המשחק היה מתפתח לכיוון שלנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נבחרת ישראל מבקרת בכותל המערבי. דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל,
שחקני הנבחרת ביקרו בכותל/דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל

"יכול להיות שהציפיות היו גבוהות. שיחקנו עם נבחרת מצוינת, כולה בפרמיירליג ובליגה השנייה באנגליה. יש להם שחקנים במועדוני פאר, שיחקנו נגד אחד השחקנים הטובים בעולם", הוסיף בן חיים, "זה מאכזב, אבל נצא מזה. אנחנו מקצוענים, עברנו דברים בכדורגל. נעשה סוויץ' ונמשיך להתכונן לבלגיה. אין ברירה. אני לא חושב שזה מוצדק שלא הגענו למשחק. אני בטוח שינסו לצייר תמונה שאנחנו לא בתמונה. אנחנו חזק בתמונה, יש לנו את בלגיה ועוד משחק חוץ נגד ויילס. נתחיל לחשוב על המשחקים הבאים בקמפיין".

ניסיון להרגיע הרוחות בנבחרת. גרשון: "אני בכושר הטוב בקריירה"

אליניב ברדה בטור אישי: "היום אף אחד כבר לא מזלזל בכדורגל הבלגי"

מרואן פלאיני מגיע לישראל בכושר מצוין

שחקני נבחרת ישראל מבקרים בעיר העתיקה. דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל,
שחקני נבחרת ישראל מבקרים בעיר העתיקה/דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל
חלוץ נבחרת ישראל איתי שכטר מניח תפילין במנהרת הכותל. דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל,
איתי שכטר מניח תפילין/דף הפייסבוק של ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully