וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס שב לראשונה לאנפילד למשחק צדקה, ג'רארד כבש צמד

החלוץ האורגוואי שותף למשך מחצית במשחק הצדקה בין הקבוצה של ג'רארד וזו של קראגר, והצהיר בסיום: "אם אשחק שוב באנגליה, זה יהיה רק בליברפול". גם טורס ותיירי הנרי שותפו

לואיס סוארס, סטיבן ג'רארד, פרננדו טורס. רויטרס
ושוב אתכם: סוארס, ג'רארד וטורס/רויטרס

משחק הצדקה בין הקבוצה של סטיבן ג'רארד וזו של ג'יימי קראגר הסתיים הערב (ראשון) ב-2:2 באנפילד, בערב מרגש בו לקחו חלק שלל שמות מהעבר הקרוב של ליברפול. המרכזי שבהם היה לואיס סוארס, ששב לאצטדיון בו הצטיין כל כך הרבה פעמים, וזכה לקבלת פנים אוהדת מאוד מיושבי אנפילד. לאחר שריקת הסיום, נשאל חלוץ ברצלונה האם ישוב אי פעם לשחק בליברפול, והשיב: "אי אפשר לדעת מה יוליד יום בכדורגל, אבל אם אשחק שוב באנגליה, זה יהיה רק בליברפול ולא בשום קבוצה אחרת".

האורגוואי נכנס לכר הדשא במחצית השנייה והוצב בחוד לצד חביב קהל נוסף שכבש אינספור שערים באנפילד, פרננדו טורס. הקבוצה של קראגר עלתה ל-0:1 משער של מריו באלוטלי ו-0:2 מרגלי דידייה דרוגבה, אך ג'רארד, מי אם לא הוא, דאג להחזיר את קבוצתו כשדייק פעמיים מהנקודה הלבנה.

בין שלל השמות שגדשו את אנפילד ניתן היה למצוא גם תיירי הנרי, ג'ון טרי, קרייג בלאמי, הארי קיואל, ג'ון ארנה ריסה, אלברו ארבלואה, לואיס גרסיה, צ'אבי אלונסו, פפה ריינה ואחרים. מהקבוצה הנוכחית של ברנדן רוג'רס שותפו ג'ון פלנגן, אלברטו מורנו, גלן ג'ונסון, בראד ג'ונס ופאביו בוריני.

משחק הצדקה בליברפול. רויטרס
ערב מרגש באנפילד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully