וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני גפני: "ההורים שלי ואחותי באו לראות אותי, הם בטח שמחים"

29.3.2015 / 22:08

פורוורד הפועל ירושלים חגג את השלשה שלו עם הבאזר שכפתה הארכה על הפועל אילת והובילה ל-88:93 של האדומים. דני פרנקו: "יש לנו בעיה עם הרבע האחרון". שיבק: "עשינו את המקסימום"

one

הפועל ירושלים ניצחה הערב (ראשון) 88:93 את הפועל אילת אחרי הארכה, במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. האדומים נזקקו לשלשה מדהימה של טוני גפני עם הבאזר על מנת לכפות הארכה, שם הצליחו להשלים את הניצחון אחרי משחק מצוין של יותם הלפרין (21 נקודות) וברייסי רייט (22).

שחקן הפועל ירושלים, טוני גפני, חוגג. ברני ארדוב
איזה סל ענק שלו. גפני/ברני ארדוב

קפטן הפועל ירושלים יותם הלפרין אמר בסיום: "זו לא פעם ראשונה שגפני עוזר לנו, הוא ווינר ומה שהוא מביא למשחק רק סוג מסוים של שחקנים יכולים להביא למשחק. זה מאכזב שאילת חזרה מולנו וזה לא אמור לקרות. אנחנו צריכים ללכת ולהשתפר. אילת הייתה חסרת מזל היום ונחשוב על מה שהיה פה טוב טוב כי זה משהו שאנחנו צריכים להתמקד בו". יותם נשאל על העובדה שברייסי רייט פתח בחמישייה משחק שני ברציפות ואמר: "ברייסי נותן לנו עוד אלמנט של קליעה מבחוץ. ברייסי נותן ריווח במשחק ועוזר גם לליאור, עוזר לדונטה. אני מקווה שנמשיך לנצח וגם להתקדם".

מאמן ירושלים דני פרנקו: "יש לנו בעיה עם הרבע האחרון, אנחנו כל פעם מובילים ואז נראים לא טוב. הגענו למצב בו יש לנו שני זרים גבוהים על הספסל. אנחנו צריכים לדעת להשתמש בסגל שלנו טוב יותר. אנחנו צריכים להמשיך לשחק את הכדורסל הטוב שלנו. בכל פעם שאנחנו משחקים קבוצתי ומחפשים אחד את השני, זה נראה טוב.

"על הסל של גפני? הגונב מגנב פטור. גם לאסברי היה מזל וזה התקזז. לא התכוונתי שגפני יזרוק לשלוש, אבל יש לנו סט מיוחד שאנחנו מכינים למצבים כאלו, כי לצערי כבר היינו שם. אנחנו נצטרך להיות טובים יותר בפעם הבאה.

"חששות תמיד יש, אבל אנחנו בקבוצה מקצוענית, אנשים יצטרכו להילחם על המקום שלהם. אלה החוקים פה, אני מקווה שאדם אריאל יחזור, כי בסופו של דבר הישראלים מנצחים את המשחקים. היום ליאור אליהו ויותם הלפרין ניצחו את המשחק ועשו הרבה פעולות חשובות".

טוני גפני, שקלע את השלשה הקריטית, אמר: "אני חושב שההורים שלי ואחותי שמחים מאוד כי הם באו לראות אותי בשני משחקים וראו את המשחק מול מכבי והיום. אני עובד הרבה על זריקות כמו זו שלקחתי, אבל זה גם עניין של מזל כמובן. אני שמח שזה נכנס לי. אני אוהב את האווירה כאן בירושלים. בהתחלה היה לי קשה, אבל אני מכיר את החוקים ומחכה להזדמנות שלי. תמיד נותן את כל מה שיש לי. זה לא פשוט, אבל אני לומד לשחק עם זה ויש לפנינו מטרות רבות. אסור לנו לשחק כמו ששיחקנו ברבע האחרון, אבל נלחמנו ולא ויתרנו על המשחק".

מאמן אילת אריק שיבק אמר: "אומרים שההבדל בין חדר הלבשה צוחק לחדר הלבשה בוכה זה בדיוק מה שקרה בסיום. עשינו טעות כדורסל עם ניסיון חטיפה שלא צלח והשאר זה היסטוריה. אף אחד לא אוהב להפסיד, אבל כשאתה הולך הביתה בהרגשה שעשית את המקסימום, זה משפר את ההרגשה. עשינו קאמבק מדהים ברבע הרביעי, עם הגנה חזקה ומשחק התקפה מסודר וחכם. אם נדע למנף את הרבע הרביעי הזה הלאה, זה יהיה טוב. בשבוע הבא יש לנו משחק קריטי מול הרצליה בבית. חשוב שלא נשקע באיזושהי מרה שחורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully