וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אליפות אירופה תיערך בישראל. זו עובדה מוגמרת"

נשיא איגוד השחייה האירופי, פאולו בארלי, ביקר בישראל לקראת התחרות היוקרתית שתתקיים בחודש דצמבר בארץ: "בטוחים שיגיעו לכאן השחיינים האירופים הטובים ביותר". מארק חינאווי קבע שיא בינלאומי וקריטריון למשחקים האולימפיים לנוער

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתמרקת. הבריכה בוינגייט/מערכת וואלה!, צילום מסך

נשיא איגוד השחייה האירופי, פאולו בארלי, ערך היום (ראשון) סיור בישראל לקראת אליפות אירופה בשחיה שתיערך בחודש דצמבר בישראל. בארלי לווה על ידי יושב ראש איגוד השחיה הישראלי שי שכנר, ונפגש בצהריים עם שר התיירות עוזי לנדאו שהבטיח את חסות משרד התיירות על האליפות, לה צפוי רייטינג שיא וצפייה של 240 מליון צופים ושידור ישיר בכ-20 תחנות טלוויזיה אירופיות.

בארלי הגיע לבריכה במכון וינגייט, בה ננעלה היום תחרות רב אומות לנוער בהשתתפות 11 מדינות, התרשם מהמתקן, ואמר: "אליפות אירופה צפויה להיות האירוע הגדול ביותר בשנת 2015, ואנחנו בטוחים שיגיעו לכאן השחיינים האירופים הטובים ביותר. היה לי חשוב להיפגש עם שר התיירות ולשמוע כי ממשלת ישראל מחויבת לאליפות. מבחינתנו, האיגוד האירופי, אליפות אירופה תיערך בישראל וזו עובדה מוגמרת".

שי שכנר, יושב ראש איגוד השחייה הישראלי: "מבחינתנו היה חשוב מאוד שנשיא האיגוד האירופי יגיע לישראל, יתרשם מהמתקנים ומהתקדמות ההכנות שלנו לאליפות אירופה. צפויים להגיע לכאן מאות שחיינים, הטובים ביותר באירופה, ואנחנו רוצים ליצור את אירוע הספורט הטוב ביותר שהיה כאן אי פעם".

בתוך כך, תחרות רב אומות לנוער ננעלה במכון וינגייט עם יום מצוין לישראלים ובעיקר לשחיין הצעיר מארק חינאווי מהפועל בת ים. חינאווי בן ה-18 זכה היום בשתי מדליות זהב, קבע שיא בינלאומי וכן קריטריון למשחקים האולימפיים לנוער בבאקו. בבוקר זה היה במשחה למרחק 1,500 מטר חופשי. חינאווי קבע זמן של 15:31.73 דקות, שיא בינלאומי חדש וקריטריון. בערב הוא הוסיף זהב ב-400 חופשי עם זמן של 3:55.01 דקות, כשגם פה מדובר בקריטריון לבאקו. את מדליית הזהב לנער הצעיר העניק יושב איגוד השחייה האירופי, פאולו בארלי. ישראל סיימה את התחרות במקום החמישי הכללי. יוון ניצחה ופולין הגיעה למקום השני בדירוג הכללי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully