וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנד פרי סמסון: אכזבה לישראלים, לי קוכמן סיים חמישי

29.3.2015 / 18:20

אלון ששון, אורי ששון ופיטר פלצ'יק שמתחרים במשקלים הכבדים הודחו בסיבוב הראשון בתחרות בטורקיה. קוכמן העפיל לחצי הגמר, אבל הפסיד ליריב הולנדי ונוצח גם בקרב על מדליית הארד

לי קוכמן עם גיא פוגל. איגוד הג'ודו,
קרוב. לי קוכמן/איגוד הג'ודו

תחרות הגרנד פרי סמסון שבטורקיה ננעלה היום (ראשון) עם עוד מקבץ אכזבות למשלחת הישראלית, כאשר הג'ודוקא שהגיע הכי רחוק הוא לי קוכמן (90 ק"ג) שסיים במקום החמישי אחרי שנעצר בחצי הגמר ופספס הזדמנות לזכות במדליית ארד.

קוכמן ניצח בסיבוב הראשון באיפון יריב מרוקאי, עמאד עבדלאווי, ומשם הוא המשיך לקרב מצוין מול ואדים סינייבסקי האוקראיני, כאשר ווזארי ובהמשך איפון סידרו לו מקום ברבע הגמר. לאחר מכן ציפה לקוכמן יריב אזר, טוראל ספגולייב שהשיג יוקו, אבל הישראלי השיג ווזארי וניצח בדרכו לארבעת האחרונים. בשלב הבא פגש קוכמן את נואל ואן טי אנד מהולנד, ואיפון תוך חצי דקה שלח את הישראלי לבית הניחומים ולקרב על המקום השלישי. אלא שגם במקרה הזה קוכמן הפסיד לאיסלאם בוזבאייב הקזחי. הישראלי לא השיג ניקוד, בעוד יריבו השיג ווזארי ויוקו בדרכו למדליית הארד.

אלון ששון, שהתחרה באותה קטגוריית משקל, הפסיד בקרב הראשון שלו לקרוליס באוזה מליטא, מדליסט הארד באליפות אירופה לפני שנתיים. הליטאי השיג איפון שתי דקות מתחילת הקרב. פיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג) הפסיד גם הוא באיפון בקרב הראשון שלו לאוזבקי רמיזידין סיידוב. אורי ששון נכנע גם הוא בקרב הראשון שלו (מעל 100 ק"ג) למריוס פסקביצ'יוס מליטא, ולמרות ווזארי שהשיג, הוא ספג ווזארי ויוקו בדרכו החוצה מהתחרות.

בשבת: לינדה בולדר זכתה בזהב, שלזינגר בארד

בשישי: הדחה מאכזבת לגילי כהן, פליקר סיים שביעי

  • עוד באותו נושא:
  • לי קוכמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully