וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב אבלה, רמי כהן: "חלק גדול ממה שאנחנו היום זה אורי שלף"

29.3.2015 / 21:51

שחקני הפועל תל אביב ואוהדיה התקבצו בפינת התייחדות שהוקמה לזכר המנהל המקצועי, שמת מדום לב. מסע ההלוויה ייצא מאולם הקבוצה, שם יוצב ארונו. קטש: "אנחנו עדיין בהלם". שמעון מזרחי: "כאבתי כאב גדול"

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש באנדרטה לזכרו של אורי שלף. מגד גוזני
יום קשה לכדורסל הישראלי. קטש באנדרטה לזכר אורי שלף בדרייב אין/מגד גוזני

בכדורסל הישראלי מתאבלים על מותו של אורי שלף, המנהל המקצועי של הפועל תל אביב, שהלך היום (ראשון) לעולמו בגיל 43. שלף, אחיו של קפטן מכבי תל אביב לשעבר גור ובנו של עמי שהיה מנהל אגף הספורט במרכז הפועל, הותיר אחריו אישה ושני ילדים ומת בצורה מפתיעה וטראומתית מדום לב.

בשעות הערב התקבצו אנשי הקבוצה ועשרות אוהדים מחוץ לאולם הדרייב אין, שם הוקמה פינת התייחדות. מועד הלווייתו של שלף ייקבע מחר בבוקר. מסע ההלוויה ייצא מאולם הקבוצה, שם יוצב ארונו. טקס לכבודו ייערך לפני היציאה לבית העלמין. המשחק של הפועל תל אביב מול מכבי אשדוד, שאמור היה להיערך מחר, נדחה ליום חמישי.

שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדבראנד באנדרטה לזכר אורי שלף. מגד גוזני
כולם מתקשים לעכל. שולדבראנד/מגד גוזני

הפועל תל אביב הגיבה לידיעה הקשה: "מועדון הכדורסל של הפועל תל אביב המום, דואב וכואב עם היוודע הידיעה הנוראית על מותו הפתאומי של אורי שלף, מנהלה המקצועי של הקבוצה, אשר נפטר הבוקר מדום לב. אורי, אשר שיחק בשנות ה-90 בהפועל תל אביב, היה ממייסדי עמותת הפועל אוסישקין לאחר הריסת האולם, אימן בהתנדבות את הקבוצה בשנתיים הראשונות לאחר הקמתה מחדש, ובשש השנים האחרונות כיהן כמנהל מקצועי ומנהל הקבוצה. אורי נחשב לאחד מהאנשים המזוהים ביותר עם הפועל תל אביב ואחד מהאחראים הראשיים לחזרתה של הפועל לקדמת הבמה של הכדורסל בישראל.

"זהו רגע קשה מאוד עבור כל קהילת הפועל תל אביב, אין ספק שמשהו בקבוצה נשבר ולא ישוב להיות עוד כקדמותו. אורי היה ה"אבא" של השחקנים ותמיד היה שם עבורם ובשבילם. הפועל תל אביב מבקשת להשתתף בצער המשפחה ותפעל להנציח את זכרו של אורי כפי שהיה ראוי לו. אורי הותיר אחריו את אשתו תמר וילדיו גלי וניב. יהי זכרו ברוך".

עודד קטש: "מה יש לומר במקרים כאלה? אנחנו עדיין בהלם, לא מעכלים דבר כזה. אי אפשר לצפות כזה דבר. בסך הכל איבדנו חבר לדרך, זה יום עצוב מאוד לעולם הכדורסל. הוא מעולם לא התלונן, רק אתמול ישבנו ביחד לראות את המשחק של הנבחרת והזמנו לאכול. אי אפשר לעכל את זה".

עוד באותו נושא

אורי שלף, כדורסלן העבר ומנהלה המקצועי של הפועל תל אביב, הלך לעולמו בגיל 43

לכתבה המלאה
מצבה לזכר אורי שלף. מגד גוזני
עמדת התייחדות לזכרו מחוץ לאולם הדרייב אין/מגד גוזני
מצבה לזכר אורי שלף. מגד גוזני
עמדת התייחדות לזכרו מחוץ לאולם הדרייב אין/מגד גוזני
יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן באנדרטה לזכר אורי שלף. מגד גוזני
גם רמי כהן הגיע לדרייב אין/מגד גוזני

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן: "אחותו של אורי התקשרה אלי ב-12 וחצי, סיפרה לי, לא האמנתי מה אני שומע. יצאתי מהמשרד ונכנסתי לאוטו ולא ידעתי לאן אני צריך ליסוע, לבית שלו או למקום אחר. ידעתי שיש אימון צהריים אז נסעתי ולא רצינו לספר לשחקנים כי עדיין לא סיפרו לכל המשפחה. בהתחלה הם חשבו שהוא לא מרגיש טוב ובגלל זה לא הגיע. בסופו של דבר לקראת 14:30 התחילו להגיע הרבה שיחות אז אספנו את השחקנים וסיפרתי להם.

"אני הולך עם אורי 8 וחצי שנים, הכרות יומיומית, איש שחי ונושם כדורסל. ישבנו בפעם הראשונה חצי שנה לפני שאוסישקין נהרס, על מה יקרה ביום שאחרי, וכשקרה מה שקרה פנו מאור הראל ושחור לאורי שמבין בכדורסל שיעזור להם, והטלפון הראשון שלו היה אליי. בהתחלה לא רציתי כי אמרתי שאין לי זמן לזה, אבל הוא הכניס אותי לזה ומאז אנחנו מדברים יום יום. אי אפשר היה לחזות דבר כזה. הוא כל הזמן צחק עלי שאני צריך לומר תודה על זה שאני קם בבוקר, אי אפשר היה לחשוב דבר כזה. מי שמכיר את אורי יודע שהוא בן אדם שאין דברים כאלה, טוב, אכפתי, הוא היה איש ששומר על פרופורציות תמיד. חלק גדול ממה שהפועל תל אביב היום זה אורי שלף".

מאמן הפועל תל אביב עודד קטש. מגד גוזני
"אנחנו עדיין בהלם, לא מעכלים דבר כזה". קטש/מגד גוזני
שחקני הפועל תל אביב מתן נאור, יונתן שולדבראנד, באנדרטה לזכר אורי שלף. מגד גוזני
איך מתאוששים? נאור ושולדבראנד/מגד גוזני

עמותת "האדומים", אוהדי הפועל תל אביב מסרו: "זהו יום קשה ועצוב לכל אוהד הפועל בפרט ולכל אוהד כדורסל בכלל. יום שבו הדגל האדום יורד לחצי התורן. אורי שלף היה מודל לחיקוי וגאווה עבור כל אוהדי הפועל. בזכות כשרונו הניהולי, הבנתו הספורטיבית ותושייתו הוא שינה את המציאות בספורט הישראלי והחזיר את הפועל ת"א בכדורסל למרכז הבמה. המורשת ששלף מותיר אחריו היא ברורה - האוהדים הם האחראים הראשונים לגורל הקבוצה אותה הם אוהדים. העמותה תמשיך ליישם את מורשתו של שלף ולפעול על פי צוואתו. יהי זכרו ברוך!".

גם קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב הביעה את תנחומיה: "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב אבל היום ומבקש להשתתף בצערה הגדול של משפחתו של אורי שלף ושל מועדון הכדורסל של הפועל תל אביב עם מותו הפתאומי של אורי הבוקר. אורי היה אחד האנשים המזוהים ביותר עם הפועל תל אביב, ממייסדי עמותת הכדורסל, מאמן הקבוצה, שחקנה ומנהלה המקצועי בשנים האחרונות עד לבוקר זה. אורי, אשר לפני הכל היה איש משפחה ואבא אוהב, גדל לבית אדום והיה אוהד הקבוצה בכדורגל ובכדורסל, וכך הוא ייזכר על ידי כולנו – לנצח. יהי זכרו ברוך".

אוהדי הפועל תל אביב מתייחדים עם זכר אורי שלף. מגד גוזני
פינת ההתייחדות לשלף ז"ל/מגד גוזני
אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לאולם הדרייב אין, אורי שלף. מגד גוזני
הלם בדרייב אין/מגד גוזני

יו"ר מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי הגיב לידיעה המרה ואמר: "משפחת שלף היא משפחה מאוד יקרה, עמי שלף המנוח, אביהם של גור ואורי היה איש קרוב מאוד. הוא היה מי שהחזיק את הכדורסל במרכז הפועל, עבדתי מולו הרבה מאוד, למרות שהוא היה יריב לכאורה רציני מאוד, הוא תמיד היה בעל יושרה. גם כשהוא היה על ערש דווי, אני יכול לומר בביטחון גמור ששמלוק ואני היינו בין אלו שביקרו אותו.

"את אורי ואת גור ואת אחותם אני מכיר מגיל צעיר מאוד, אורן אהרוני שנשוי לאחותם מאמן אצלנו בקבוצת הנוער. בגיל כזה למות ולהשאיר אישה עם שני ילדים במוות כזה פתאומי, אני פשוט שמעתי את הידיעה המרה הזו בדרכי לכאן, עצרתי את הרכב וכאבתי כאב גדול ביותר. אני יכול להגיד בשם מכבי, ההנהלה, השחקנים, אנחנו רוצים להשתתף בצער המשפחה".

ממכבי תל אביב נמסר: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב משתתף בצערה הכבד מנשוא של משפחת שלף במותו הפתאומי של אורי שלף ז"ל בדמי ימיו. אורי, שחקן עבר ומנהלה המקצועי של הפועל תל אביב בשנים האחרונות, היה איש כדורסל יקר ומוכשר בכל רמ"ח אבריו, כמו כל משפחתו, וזהו יום קשה ועצוב מאוד לספורט ולכדורסל הישראלי. משפחת שלף היא משפחה אמיתית של כדורסל. בין משפחת שלף למכבי תל אביב נרקמו יחסי ספורט מיוחדים עוד מימי האב עמי שלף ז"ל, מראשי ענף הכדורסל, וכמובן דרך בנו גור שלף, קפטן מכבי תל אביב ומנהל הקבוצה במשך שנים רבות. תנחומינו הכנים למשפחה. יהי זכרו ברוך".

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל אמר: "לא הייתה מחשבה לדחות את הישיבה, אבל האווירה בחדר הייתה לא נעימה. כולנו מכירים את אורי, הוא נגע בכולנו בצורה כזו או אחרת. כמובן שרמי היה במצב לא טוב, ומפה זה זמן למסור את תנחומינו למשפחת שלף, לגור ולאמא ולהפועל תל אביב. זה יום קשה מאוד.

"אני יודע שתהיה דקת דומיה, צריך לכבד את זכרו של האיש הזה שמגיע ממשפחת כדורסל. משפחת שלף היא משפחת כדורסל ידועה ונצטרך למצוא את הדרך לכבד את זכרו".

עו"ד שמעון מזרחי יו"ר מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
בשם מכבי, ההנהלה, השחקנים, אנחנו רוצים להשתתף בצער המשפחה/יוסי ציפקיס
מצבה לזכר אורי שלף. מגד גוזני
עמדת התייחדות לזכרו מחוץ לאולם הדרייב אין/מגד גוזני
מאמן הפועל תל אביב עודד קטש לצד לארי אובאנון, דיז'ון תומפסון. מגד גוזני
גם הזרים הגיעו לתמוך. אובאנון ותומפסון עם קטש/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully