וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון להרגיע הרוחות בנבחרת. גרשון: "אני בכושר הטוב בקריירה"

29.3.2015 / 21:00

גוטמן והשחקנים הגיעו לירושלים, המאמן ביקש להתעלם מהמשחק מול ויילס. גם בן חיים דיבר: "הגול הראשון הרג את המשחק". בנבחרת אופטימיים לגבי ניר ביטון, אך גם כיאל בכוננות

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי התבוסה הקשה אתמול (שבת) בסמי עופר, נבחרת ישראל הגיעה אחר הצהריים לירושלים, שם היא עורכת היום שחרור והכנה ראשונה לקראת המשחק מול בלגיה. בנבחרת העבירו אתמול ביקורת קשה על אלי גוטמן ואיתן טיבי, ששוחרר בינתיים מהסגל בשל פציעה. גם עומר דמארי שוחרר לאור הפציעה במפשעה ולא ייקח חלק במשחק. לעומתם, קשר סלטיק ניר ביטון נשלח ליצום בכף רגלו לאור פגיעה בקרסול, ולא התאמן היום עם חבריו משום שהוא נשאר במלון לצורך השגחה וטיפולים. גוטמן רוצה את ביטון כשחקן הרכב, ואם לא יהיה כשיר לפתוח, הוא עשוי לזמן את אביחי ידין ממכבי חיפה, אם כי בנבחרת מעריכים שיהיה כשיר. "דוקטור רוסנובסקי עושה מאמצים להכשירו בשיטות שלו, ההערכה היא שהוא יהיה כשיר למשחק", אמרו במחנה הנבחרת, שם מנסים להרגיע את הרוחות והביקורות סביבה בעקבות ההפסד אתמול.

ביבראס נאתכו נבחרת ישראל עם אלי דסה. קובי אליהו
שחקני הנבחרת באימון הערב עם פנים עגומות/קובי אליהו

גוטמן ערך שיחה עם השחקנים, בה ביקש להתעלם מהתבוסה לויילס כדי שלא לפגוע בהמשך הקמפיין. על פי גורמים בנבחרת, גוטמן משוכנע שיוכל להוציא לפחות נקודה מהמשחק הקרוב. יחד עם זאת, חלק מהשחקנים משוכנעים שרוטציה רחבה מדי עלולה להיות מסוכנת לקראת המשחק. גוטמן מתכנן להחזיר את בן שהר להרכב הנבחרת, כשגם רמי גרשון ותומר חמד יפתחו בהרכב. בהתאם למצבו של ביטון, שנשאר במלון היום, יוחלט האם בירם כיאל, שמשחק בקביעות בברייטון, יפתח. בלי קשר, גוטמן עשוי לפתוח גם במערך מעובה של שלושה קשרים אחוריים, כולל כיאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאור בוזגלו נבחרת ישראל. קובי אליהו
יקבל הזדמנות? מאור בוזגלו/קובי אליהו

הבלם רמי גרשון אמר לפני האימון היום: "צריך להישאר מאוחדים. המשחק שהיה אתמול נגמר. אנחנו מאמינים בעצמנו ונגיע מוכנים למשחק. בתקשורת הבלגית לא מזלזלים בנו. הכדורגל הישראל נחות מבחינה פיזית ובגלל זה ניתן את הלב והנשמה. אנחנו באמצע הדרך ולא משנה מה תהיה התוצאה מחר. הסיפור לא גמור. אני מצפה לשחק, אני בכושר הכי טוב בקריירה שלי ורוצה לשחק נגד חלוצים ששיחקתי נגדם בעבר. אעשה את המקסימום".

שחקני נבחרת ישראל. קובי אליהו
מה מחכה להם נגד בלגיה? שחקני הנבחרת/קובי אליהו

עוד לפני האימון, דיבר גם הבלם טל בן חיים על התבוסה אמש, וגם על המצב בנבחרת לפני המשחק מול בלגיה. "אני מסכים שזאת לא הייתה הופעה טובה שלנו אתמול. קשה לי להצביע בדיוק על הנקודה שתסביר למה נראינו ככה", אמר בן חיים. "שיחקנו נגד נבחרת מצוינת. ספגנו שער עשר שניות לסיום המחצית הראשונה וזה קצת הוציא לנו את הרוח מהמפרשים. זה קצת הרג את המשחק מבחינתנו".

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
איזה הפתעות הוא מתכנן? גוטמן/קובי אליהו

"אני לא אברח מאיך ששיחקנו, ואכחיש. לא נראינו מספיק טוב, קשה לי להצביע למה", הודה בן חיים. "שיחקנו נגד נבחרת מצוינת, אם היינו יורדים למחצית באפס אפס זה לא היה נורא. לא חייבים לנצח משחק במחצית הראשונה כמו מול בוסניה. וחבל. יש לנו שלושה ימים עד בלגיה, יש כמה מתיחות ופציעות קטנות. נצטרך להתאושש כמו שצריך, כי הולך להיות לדעתי משחק הרבה יותר קשה".

עדיין מחוזר. ערן זהבי מחלק חתימות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully