וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם הפועל חיפה לא תפקיד 450 אלף שקל, אופ"א תבטל את המענק

29.3.2015 / 15:29

בבקרה הבהירו שבשל פסק דין במוסד הבוררות של אופ"א, המחייב לשלם 450 אלף שקל לג'אבל מוכאבר מהליגה הפלסטינאית, על המועדון להפקיד סכום זה כדי לקבל את הכסף לרישוי המועדונים

one

ראשי בקרת התקציבים הודיעו להפועל חיפה שהמועדון מחויב להפקיד בטוחות של 450 אלף שקלים, אחרת לא יקבל כספים מאופ"א עבור רישוי מועדונים. המועדונים שעונים לדרישות של אופ"א בנוגע לרישוי מועדונים מקבלים סכום הקרוב ל-200 אלף שקל מהמוסד האירופאי, אלא שכעת נראה שכסף זה עומד בסימן שאלה בכל מה שנוגע להפועל חיפה.

בבקרת התקציבים הבהירו להפועל חיפה שבשל העובדה שנגדה ונגד השחקן עלי חטיב עומד פסק דין במוסד הבוררות של אופ"א, המחייב אותם לשלם 450 אלף שקל לג'אבל מוכאבר מהליגה הפלסטינאית, על המועדון להפקיד סכום זה אחרת לא יוכל למלא את הדרישות לרישוי המועדונים ולא יקבל את הכסף.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
בבקרה מחכים לכסף. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

בחיפה מתכוונים לערער על ההחלטה של אופ"א, כך שגם אם יפקידו את הכסף הוא ישמש כבטוחה ולא יועבר עד סוף הערעור וההחלטה שלאחריו. בכל מקרה במועדון יצטרכו לסדר זאת כבר בימים הקרובים. יש לציין שבהחלטה של אופ"א לא רק חיפה צריכה לשאת בעלויות אלא גם חטיב עצמו, אך בשלב זה אופ"א דורשת את כל סכום הבטוחה מהמועדון עצמו. רק לאחר ההחלטה הסופית לבקשת הערעור שתגיש הפועל חיפה יוחלט האם המועדון אכן צריך להעביר את הכסף לג'אבל מוכאבר, ואם כן, כמה תצטרך הפועל חיפה לשלם וכמה חטיב מתוך 450 אלף השקלים.

יצויין כי בעונה שעברה קיבלה הפועל חיפה את רישוי המועדונים, זאת לאחר שעמדה בכל התנאים כאשר גורמים במועדון אמרו שהם משוכנעים שלמרות הדרישה מבקרת התקציבים, הם משוכנעים שגם השנה הם יקבלו את רישוי המועדונים. דובר הפועל חיפה נועם רגב מסר בתגובה: "נפעל על פי דרישות הבקרה לקבלת הרישיון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully