וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל ריבוי הפציעות: קוואמה וון הוקפץ לאימוני מכבי תל אביב

29.3.2015 / 10:23

גארד עירוני רמת גן, המושאל ממכבי תל אביב, הצטרף על מנת לעבות את הסגל המדולדל של הצהובים החבולים. גיא גודס יתרכז בהכנה מנטלית לקראת המפגש הקריטי עם גלאטסראיי ביום חמישי

אימג'בנק GettyImages

במכבי תל אביב מתחילים לחשוש לגורלה של העלייה להצלבה זאת בעקבות ההפסד שלשום לריאל מדריד, בתוצאה 86:75. בקבוצה הבהירו כבר לשחקנים כי המשחק מול גלאטסראיי הטורקית בשבוע הבא הוא משחק על העלייה, ולקראת המפגש המכריע יעבדו עם השחקנים גם בהיבט המנטלי.

במכבי מצביעים על הפציעות המרובות מהן סובלים השחקנים כחלק מהסיבות לירידה ביכולת הקבוצה. דווין סמית' אמנם שיחק במשחק מול ריאל, אולם במכבי מספרים כי זו תקופה ארוכה שהשחקן סובל מכאבים בברכו. בקבוצה מתקשים להעריך מתי סילבן לנדסברג ישוב לאימונים, אולם מאמינים כי הוא זקוק לעוד חודש פחות או יותר עד שיחלים. "זו פציעה בעייתית והפכפכה", אומרים במכבי. בינתיים הגארד האמריקאי קוואמה וון מעירוני רמת גן הצטרף לאימונים של הצהובים בשל הסגל המצומצם. וון חתום במכבי תל אביב לשלוש עונות על חוזה נמוך ועבר בהשאלה בתחילת העונה לרמת גן.

כפי המסתמן, סופוקליס שחורציאניטיס לא יישאר במכבי תל אביב בעונה הבאה. בין הסנטר היווני והקבוצה שררה לא מעט מתיחות העונה. במשחק מול ריאל, עת הורד הסנטר היווני לספסל, הוא סינן מספר מילים ונראה עצבני מאוד. גיא גודס אף בחר לא להשיבו למגרש. כפי שפורסם בוואלה ספורט, במכבי הגדירו את הסיכוי שהסנטר היווני ימשיך כ"קלוש". זאת בעקבות המחלוקת על תנאי החוזה, משקלו של השחקן והתנהלותו הכללית. כבר לפני מספר שבועות הצוות המקצועי הלין לא אחת העונה כי הוא לא מרוצה מהסנטר היווני. מי שבמכבי משוכנעים כי יצטרף בעונה הבאה הוא דיאור פישר.

גיא גודס מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
מחסור בשחקנים. גודס/קובי אליהו

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, לא מעט ישראלים מועמדים למכבי לעונה הבאה: דגן יבזורי נמצא חזק על הכוונת אך גם הפועל ירושלים חושקת בו. שון דאוסן יהיה מועמד אם ראשון לציון תסכים לשחררו וכך גם עוז בלייזר (בני הרצליה) ודני רובין ומהליגה הלאומית (הפועל גליל עליון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully